De vader is dubbel verdund toch (cremello?), dus een "gewone" kleur kan er niet uit komen volgens mij? Al gaat mijn kennis niet heel veel verder dan vosXvos = vos, en wanneer je een schimmel hebt moet in ieder geval 1 vd ouders ook schimmel zijn
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-24 20:02
De hengst geeft inderdaad sowieso palomino of valk door Dus qua kleur niet veel spannends
De gokjes so far : Cheytjuh : 2 maart Valk merrie, 2 wit achter kol en sneb Mer1980 : 5 maart valk hengst 2 x wit achter en een bles Shirley : 4 maart merrie met vier witte voetjes en een smal blesje. Een valkje! Muga : 4 maart- valk merrie - 4 x witte benen, bles merrie bruin wit voetje voor links en wit halfhoog beentje achter links snebje en kolletje… en die komt 5 maart al Emj_23 : 3 maart hengst bruin kolletje
Leuk dat er weer nieuwe mensen mee komen volgen
Vandaag was mijn vriendin uit Den Haag op bezoek dus geen fotospam voor jullie helaas, maar wel een enorm fijne dag gehad samen en heerlijk ontspannen met de paarden geknuffeld. Morgen hopelijk weer zulk mooi weer
Geen idee of de foto’s me helpen (alhoewel foto’s van mooie paarden altijd mogen hoor) hahaha maaaarrr dan zeg 1 wit achterbeen en een bles maar vooral ook….. een gezond veulen en dat alles maar goed mag gaan.
Elsje123
Geplaatst: 01-03-24 20:38
Ik kan natuurlijk niet achterblijven met gokken, Funny is toch een beetje familie geworden van ons!
Aan die buik te zien kan het toch niet echt lang meer duren, dus: 04-03-24, valk merrie, vier witte voetjes en een kolletje net als haar grote broer! (Op de foto is het niet goed te zien, maar hij heeft toch echt vier witte voetjes! )