Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Mir schreef:Vind het ook een mooi verhaal.
Ik wilde als klein meisje altijd graag een grote hond. Jaren geleden liep daar ineens een grote hond bij ons verdwaald in het park. Mee naar huis genomen, aangemeld als gevonden. Vanaf dag 1 gedroeg hij zich alsof hij altijd bij ons woonde, liep nooit weg etc.
Nooit heeft iemand zich gemeld voor hem en inmiddels woont hij nu 12 jaar bij ons. Zo'n geweldige hond die letterlijk op mijn pad kwam.
Dreamboy schreef:peach2001 schreef:Regio zuid heeft tot 4 september zomervakantie. Na de 4e is misschien de ongelukkige eigenaar terug van vakantie. Even afwachten dus.
En dan is er in die hele regio niemand die dit paard herkent?
Avalanche schreef:Pepperrr schreef:Geduld hebben, ze is niet iedere minuut van de dag online om iedereen te accepteren lijkt me
Heb ik wel hoor, TS heeft ook een leven, net als wij allemaal
hagelslag schreef:Avalanche schreef:
Heb ik wel hoor, TS heeft ook een leven, net als wij allemaal
Jij hebt geen leven
Jij hebt een monster aan je zijde....
Jij hebt geen tijd voor een leven
Sorry flauw geintje....
Ik ben echt behoorlijk benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik hoop sws voor het paard goed
Amber_anne schreef:pillow schreef:Ik blijf het een sprookje vinden. En dan niet in de goede zin van het woord.
In welke zin dan wel?
Amber_anne schreef:pillow schreef:Ik blijf het een sprookje vinden. En dan niet in de goede zin van het woord.
In welke zin dan wel?
LadyDii schreef:Ik ben even alles aan het terug lezen na een drukke dag, maar om dan te lezen dat men het verhaal in twijfel trekt en of mijn intenties wel oprecht zijn? "Dat verhaal van de ex", sorry maar ik geloofde het ook niet toen het me overkwam. Helaas is het toch werkelijkheid. Zo ook dít verhaal.
Ik stop vanaf nu ook per direct met reageren op dit forum. Ik bedoelde het enkel goed, mijn "missie" is om de eigenaar te vinden, alles volgens de wet te doen en nauw samen te werken met de autoriteiten zodat áls iemand zich meld het ook echt waarheid is. Maar sommige van jullie hebben blijkbaar een andere kijk op dit verhaal.
Ik verzorg hem zoals hij verdiend, tot iemand zich meld en als niemand zich meld blijft hij eeuwig bij mij. Éinde "verhaal".
Jammer dat er sommige tussenzitten die absoluut geen respect blijken te hebben. Daar doe ik het níet voor.
Dreamboy schreef:LadyDii schreef:Ik ben even alles aan het terug lezen na een drukke dag, maar om dan te lezen dat men het verhaal in twijfel trekt en of mijn intenties wel oprecht zijn? "Dat verhaal van de ex", sorry maar ik geloofde het ook niet toen het me overkwam. Helaas is het toch werkelijkheid. Zo ook dít verhaal.
Ik stop vanaf nu ook per direct met reageren op dit forum. Ik bedoelde het enkel goed, mijn "missie" is om de eigenaar te vinden, alles volgens de wet te doen en nauw samen te werken met de autoriteiten zodat áls iemand zich meld het ook echt waarheid is. Maar sommige van jullie hebben blijkbaar een andere kijk op dit verhaal.
Ik verzorg hem zoals hij verdiend, tot iemand zich meld en als niemand zich meld blijft hij eeuwig bij mij. Éinde "verhaal".
Jammer dat er sommige tussenzitten die absoluut geen respect blijken te hebben. Daar doe ik het níet voor.
Beetje jammer dat de grote groep die wel gelooft in jouw eerlijkheid en die oprecht geinteresseerd zijn in de afloop, dan de dupe worden van de enkele die jouw verhaal in twijfel trekken.