[EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:29

Ik heb ook een verzoek ingediend, maar nog niet toegevoegd :)

Avalanche

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:42

Ik ook nog niet :(

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:44

Geduld hebben, ze is niet iedere minuut van de dag online om iedereen te accepteren lijkt me :)

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:46

uhm... ts is niks verplicht. Ze begon haar topic hier met:wil iedereen helpen met eigenaar vinden.
Daarop kwam iedereen met adviezen, meeleven etc. maar daar heeft ts nooit om gevraagd. Zelfs al had ze dat wel schept dat geen verplichtingen.
los daarvan:het topic is op slot geweest door de opmerkingen van sommige bokkers. ts moest verantwoording afleggen en nu heeft ze kennelijk ook nog verplichtingen? Er is overigens een verschil tussen meeleven en. ieuwsgierigheid. Dit is meer het laatste. niks mis mee, maar ts mag zrlf kiezen ofven op welje wijze.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:51

Pepperrr schreef:
Geduld hebben, ze is niet iedere minuut van de dag online om iedereen te accepteren lijkt me :)

Heb ik wel hoor, TS heeft ook een leven, net als wij allemaal :)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:04

_Mir schreef:
Vind het ook een mooi verhaal.

Ik wilde als klein meisje altijd graag een grote hond. Jaren geleden liep daar ineens een grote hond bij ons verdwaald in het park. Mee naar huis genomen, aangemeld als gevonden. Vanaf dag 1 gedroeg hij zich alsof hij altijd bij ons woonde, liep nooit weg etc.

Nooit heeft iemand zich gemeld voor hem en inmiddels woont hij nu 12 jaar bij ons. Zo'n geweldige hond die letterlijk op mijn pad kwam.

Wat een mooi verhaal!
Een foto van een klein meisje met grote hond erbij en je smelt <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:07

StalNollie schreef:
Of gewoon faceb aanmaken :D

Heb fb sinds een jaar eraf en ben er erg blij mee en dat wou ik graag zo houden :+

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:17

Regio zuid heeft tot 4 september zomervakantie. Na de 4e is misschien de ongelukkige eigenaar terug van vakantie. Even afwachten dus.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:29

Ik blijf het een sprookje vinden. En dan niet in de goede zin van het woord.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:31

Heb ook een verzoek ingediend ;) Ben benieuwd

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:48

pillow schreef:

In welke zin dan wel?

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 19:30

peach2001 schreef:
Regio zuid heeft tot 4 september zomervakantie. Na de 4e is misschien de ongelukkige eigenaar terug van vakantie. Even afwachten dus.

En dan is er in die hele regio niemand die dit paard herkent?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 19:38

Dreamboy schreef:
peach2001 schreef:

En dan is er in die hele regio niemand die dit paard herkent?

Kan toch? Hier hadden de overburen onze hond gevonden (lees: inbrekers hadden de schutting open gelaten, hond dacht waarschijnlijk "misschien hebben ze daar wel een 2de ontbijt voor mij"), instanties gebeld, op FB gegooid, rondgevraagd in de buurt...
Dan hebben we het dus over overburen met een hond die we meerdere keren per week tegenkwamen als we beiden de hond aan het uitlaten waren :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 20:29

Avalanche schreef:
Pepperrr schreef:

Jij hebt geen leven
Jij hebt een monster aan je zijde....
Jij hebt geen tijd voor een leven :Y)

Sorry flauw geintje....
Ik ben echt behoorlijk benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik hoop sws voor het paard goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 20:46

Het lijkt mij voor TS ook pittig en zij moet ook maar een weg zien te vinden in dit alles. Wat dat betreft vind ik dat ze het best oke oplost op deze manier. Ik snap dat je een eigenaar wilt vinden en duidelijkheid wil hebben over het verhaal, maar tegelijkertijd zit je ook niet op nare berichten te wachten en onnodige bemoeienis. Uiteindelijk is het welzijn van het paard het belangrijkste en zo te zien gaat dat hartstikke goed. Hij kijkt rustiger uit zijn ogen en begint weer een beetje aan te komen.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 22:03

hagelslag schreef:
Avalanche schreef:

Jij hebt geen leven
Jij hebt een monster aan je zijde....
Jij hebt geen tijd voor een leven :Y)

Sorry flauw geintje....
Ik ben echt behoorlijk benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik hoop sws voor het paard goed

_O-

Hahaha dat Monster heb ik het heus druk mee idd :')
Ik hou wel van flauwe geintjes :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 22:37

Sommige reacties......ik lach er maar om :') :j

Succes met zoeken naar sprookjes

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 22:57

superpony schreef:
Sommige reacties......ik lach er maar om :') :j

Succes met zoeken naar sprookjes

Denk dat je die reacties ook niet al te serieus moet nemen. Diep in ons hart blijven we allemaal pennymeisjes.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 23:25

Onder het artikel van Equnews kwam er iemand af dat het paard misschien geen originele chip heeft. Komaan hoe zou zoiets mogelijk zijn? Er is contact geweest met de fokker, leeftijd en kleur kloppen met het paard, waarom zou dit dan überhaupt een valse chip zijn :')

En weerom een hoop reacties in de Trent van "is hier welkom als eigenaar niet gevonden wordt". Allemaal mensen die hopen een gratis paard te gaan krijgen?

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 23:31

Amber_anne schreef:
pillow schreef:

In welke zin dan wel?

Een sprookje is een leuk verzonnen verhaal met meestal een happy end. En dit verhaal? tja of het verzonnen is ms niet, maar er klopt in mijn ogen niet. En dan het verhaal van de ex er ook nog bij. Dat happy end zie ik ook niet gebeuren.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 23:34

Amber_anne schreef:
pillow schreef:

In welke zin dan wel?

Een sprookje is een leuk verzonnen verhaal met meestal een happy end. En dit verhaal? tja of het verzonnen is ms niet, maar er klopt in mijn ogen niet. En dan het verhaal van de ex er ook nog bij. Dat happy end zie ik ook niet gebeuren.[/quote]

Maar wat klopt er dan niet volgens jou?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 23:34

Misschien wat vergezocht maar zou het paard 'gedumpt' kunnen zijn ivm de oorlog in Ukraine?

LadyDii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-22 23:36

Ik ben even alles aan het terug lezen na een drukke dag, maar om dan te lezen dat men het verhaal in twijfel trekt en of mijn intenties wel oprecht zijn? "Dat verhaal van de ex", sorry maar ik geloofde het ook niet toen het me overkwam. Helaas is het toch werkelijkheid. Zo ook dít verhaal.

Ik stop vanaf nu ook per direct met reageren op dit forum. Ik bedoelde het enkel goed, mijn "missie" is om de eigenaar te vinden, alles volgens de wet te doen en nauw samen te werken met de autoriteiten zodat áls iemand zich meld het ook echt waarheid is. Maar sommige van jullie hebben blijkbaar een andere kijk op dit verhaal.

Ik verzorg hem zoals hij verdiend, tot iemand zich meld en als niemand zich meld blijft hij eeuwig bij mij. Éinde "verhaal".

Jammer dat er sommige tussenzitten die absoluut geen respect blijken te hebben. Daar doe ik het níet voor.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 23:39

LadyDii schreef:
Ik ben even alles aan het terug lezen na een drukke dag, maar om dan te lezen dat men het verhaal in twijfel trekt en of mijn intenties wel oprecht zijn? "Dat verhaal van de ex", sorry maar ik geloofde het ook niet toen het me overkwam. Helaas is het toch werkelijkheid. Zo ook dít verhaal.

Ik stop vanaf nu ook per direct met reageren op dit forum. Ik bedoelde het enkel goed, mijn "missie" is om de eigenaar te vinden, alles volgens de wet te doen en nauw samen te werken met de autoriteiten zodat áls iemand zich meld het ook echt waarheid is. Maar sommige van jullie hebben blijkbaar een andere kijk op dit verhaal.

Ik verzorg hem zoals hij verdiend, tot iemand zich meld en als niemand zich meld blijft hij eeuwig bij mij. Éinde "verhaal".

Jammer dat er sommige tussenzitten die absoluut geen respect blijken te hebben. Daar doe ik het níet voor.

Beetje jammer dat de grote groep die wel gelooft in jouw eerlijkheid en die oprecht geinteresseerd zijn in de afloop, dan de dupe worden van de enkele die jouw verhaal in twijfel trekken.

LadyDii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-22 23:44

Dreamboy schreef:
LadyDii schreef:

Beetje jammer dat de grote groep die wel gelooft in jouw eerlijkheid en die oprecht geinteresseerd zijn in de afloop, dan de dupe worden van de enkele die jouw verhaal in twijfel trekken.

Ik ben iedereen dankbaar voor alle complimenten en lieve woorden, maar ondanks alle steun ben ik dagelijks mijzelf aan het verdedigen en daar heb ik absoluut geen trek in. Het moet niet gekker worden...

Wanneer er iets veranderd in de gehele situatie, laat ik dat wel weten. Voor nu is er nog altijd geen nieuws en niets veranderd.

Liefs.