Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:Ik ben vanaf het moment dat hij bij mij kwam al gelijk gaan wandelen met hem. Ook heb ik hem geleerd dat hij naar enge dingen toe moet lopen. Dus als hij iets eng vindt mag hij best even snuiven en kijken, maar we gaan er daarna wel naar toe. Als hij het enge ding aanraakt krijgt hij ook nog iets lekkers.Werkt super!
Leuke stippel heb je trouwens.
Diertjec schreef:Hee wat leuk Floor! Nieuwe aanwinst dus?
lletam schreef:Wennen aan verkeer vind ik wel een uitdaging. Enerzijds ben ik van het, hup gewoon aan de wandel gaan want met op het erf blijven leert ie niks. Maar het moet wel veilig blijven natuurlijk
EdkingEnzo schreef:Bedankt!Diertjec schreef:Hee wat leuk Floor! Nieuwe aanwinst dus?
Nee, hij is al bij mij vanaf juli 2019!
Het was wel de bedoeling om hem te verkopen, hij is een paar maanden van mijn stalgenootje geweest (stond nog wel in dezelfde kudde bij mij) maar zij voelde toch geen klik met hem. Ik wel, dus heb hem toen terug genomen.
Mijn andere paard heb ik ook al vanaf veulen en zelf beleerd, hij is nu 8 maar staat helaas sinds een jaar stil in verband met een blessure aan zijn SI-gewricht + astma
Dit is Ben nog in Spanje bij de stichting
[ [url=m/ZzXZzC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dag van aankomst
[ [url=m/8810FA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Afgelopen zomer
[ [url=m/cpikk2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En afgelopen week
[ [url=m/KtSscA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij heeft af en toe een zadeltje op, verder wandel/fiets ik veel en werk ik volgens de Academische Rijkunst veel vanaf de grond. Hiermee heb ik mijn andere ruin ook mee opgeleid.
Daniquebyoux schreef:Hallotjes!
Ik meld mij ook.
Ik heb een (nu nog) 2 jarige BP ruin, Syoux! Al vanaf dat hij 4 maanden was is hij bij mij. Vandaar dat ik hem ook zelf wil inrijden en we hebben al wat eerste stapjes gemaakt. Hij is voor 90% verkeersmak, kent het longeren, kent het zadel en hebben al een keer gehangen en heeft al een baby op zn rug gehad hahah.
In mei wordt hij pas 3 en dan gaat het ‘echte’ [***] pas beginnen.
[ [url=m/KNwRfX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kkJppV.png]Afbeelding[/url] ]
Daniquebyoux schreef:Hallotjes!
Ik meld mij ook.
Ik heb een (nu nog) 2 jarige BP ruin, Syoux! Al vanaf dat hij 4 maanden was is hij bij mij. Vandaar dat ik hem ook zelf wil inrijden en we hebben al wat eerste stapjes gemaakt. Hij is voor 90% verkeersmak, kent het longeren, kent het zadel en hebben al een keer gehangen en heeft al een baby op zn rug gehad hahah.
In mei wordt hij pas 3 en dan gaat het ‘echte’ werk pas beginnen.
Captain schreef:Daniquebyoux schreef:Hallotjes!
Ik meld mij ook.
In mei wordt hij pas 3 en dan gaat het ‘echte’ werk pas beginnen.
Ohhh ik dacht dat Syoux veel ouder was joh!!