Balen van de mok. Mok is ook vaak een weerstandsprobleem. Geef je nog iets aan voer bij momenteel?
Hier had Noura een vies oog. Vitaminebrok iets opgehoogd en je ziet het verbeteren. Geen mok gelukkig. Mijn haflinger heeft wel snel mok, maar dit jaar nog geen problemen.
Zondag met mijn haflinger gereden en voor de grap zijn pad even op haar rug gelegd.
Ze vond er het hare van

En even lekker gespeeld. Zo af en toe doen we dat. Ze is van zichzelf echt heel rustig en energiebesparend. Op mij prrrrrt gaat ze even los. Maar net zo snel als dat ze explodeert, kalmeert ze ook weer. Echt typisch quarter: korte explosieve energie, maar volledig in control. Heel bijzonder

.

maar liever dat ze zo expressief zijn en je het snel weet als er iets niet aan de haak is dan een paard wat het probeert te verhullen
!
. 
bij een normale stap toont ie het ook. Draf vind ik moeilijk te zien. Verder loopt ie de hele dag buiten en staat ie met 4 andere hengsten, die houden elkaar wel in beweging
. Mijn stalgenootje vertelde dat één van haar paarden precies dit had toen hij jong was. Die kwam bij haar in slechte conditie en was in korte tijd én in gewicht aangekomen, en veel gegroeid, waar de bespiering nog wat meer tijd nodig had en dat is bij die van mij ook wel een beetje. En haar paard loopt nu ook weer normaal. Dat stelde me in ieder geval weer wat gerust. Maar goed idee om sowieso de dierenarts een mailtje te sturen, dat kan natuurlijk ook gewoon, daar had ik nog niet aan gedacht 
Maar liep dit weekend met wandelen nu wel makkelijk de plassen door dus dat gaat al wel 100x beter gelukkig.