Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nessinator schreef:Doelen maart
Stinky
1. Rustig rondje wandelen
2. Volledige rust bij het opzadelen
3. Werken aan verticale balans
4. Aandachtig sturen in stap en draf
Madelief
1. Meerdere stappen disengage & wijken voor lichte druk
2. Dressuur: sterker worden
3. Werken aan balans
4. Endurancetraining (dressuur): ontspanning op vreemd terrein
Sandy
15 km bosrit en, vooral, hopen op een maand zonder kleerscheuren

Rustig aan
en kalmpjes eraf en op de nieuwe plek. Ging zo ongeveer meteen hooi eten 

Sandy is niet meer kreupel, dus die mag weer voorzichtig mee aangezien ze het met haar pensionering niet eens is.
.
. Gaat vast wel weer over.
In je laatste post is de maand april in ieder geval goed begonnen. Wat een goed idee om op rechtrichtles te gaan. Lijkt mij ook altijd wel wat, maar zou niet weten wie dat hier in de buurt doet. Gelukkig is mijn eigen instructrice hier ook altijd erg mee bezig.
Als we je willen volgen kunnen we je volgtopic altijd bekijken haha. Kijk ik regelmatig even in.
Proefje oefenen wil ik al vanaf januari en doe ik steeds maar niet
Nemen het gewoon weer mee naar deze maand:
Was heel trots op ons. Het was dan ook echt super lekker weer en 's ochtends is vaak iedereen toch nog op school of aan het werk. Dit was goed te merken en het was lekker rustig op de paden

Stalgenootje was zo lief geweest om haar been te koelen terwijl ik naar mijn vriend was.
gelukkig zijn ze op de nieuwe stal super aardig, had gevraagd of iemand 's avonds de hoefjes wou doen en er zijn er meteen drie die paardlief willen helpen. Ze had vanmiddag al last.
) echt een prachtige kleur

hopelijk niks echt kapot.
altijd leuk een debuut 
). Ze liep heel erg fijn, het was een hele fijne training.
En wat heb je weer een prachtig dekje!
Ik heb een horsemanship boek aangeschafd. Ga er als ik wat meer tijd heb volgende maand in beginnen met lezen en ook met Elaya hiermee aan de slag. Is goed voor haar denk ik

, hoe gaat het nu met m?
Springen vond ik nog iets te vroeg dus we houden het voorlopig even bij dressuur (en wellicht een BB parcours over een aantal weken). Wel eerst even een maandpas aangevraagd om te kijken of ik het echt nog wel zo leuk vind als ik nu denk.
Drie jaar geleden kwam hier echt een heleboel uit en wil gewoon zeker weten dat het intern ook allemaal goed zit. Haar beentje waar altijd wat vocht in zit en die ook gevoelig is/was voor mok, is de laatste weken op en af ietsje dikker.
Vond het zelf echt heel interessant dat zoiets kan en ben ook een beetje afgestapt van altijd maar direct de "gewone" dierenarts er bij halen. Uiteraard als er accute situaties zijn of in bepaalde gevallen haal ik ook gewoon de dierenarts er bij hoor