Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Zoo enorm gaaf om te zien hoeveel vertrouwen hij al in mij heeft na 3 maanden.
Ik ben me ook aan het oriënteren op een grondwerk les. Ik heb al wat ervaring met de klassieke rijkunst maar aanleren is toch een vak apart.
lekker veel mee doen als in knuffelen en er zijn voor haar, dan krijgt ze al het vertrouwen in jou!

_lauraaa_ schreef:Wauw Liesje heb je verhaal gelezen in je topic en lijkt mij inderdaad voor jou ook echt een hele omschakeling om nu op die manier met het paard te werken!
@Cheyenne: gelukkig dat je zonder angst weer bij je paard kon zijn. Dat je wat alert bent op de achterbenen is normaal! Heb je geen last meer van de trap?
ik ben zo blij dat mijn eigen moeder niets met paarden had
loyce_ schreef:Wat is die mooi opgeknapt zeg ! Hoe oud is ze ?
Ik ben er een tijdje niet meer geweest. Mijn pony is helaas overleden op 32 jarige leeftijd.
Mijn 2.5 jarige heeft erg veel met mij gewandeld en dit gaat heel goed. Grond werk lessen gaan ook door. Sinds een week een 2 jarige grote shet erbij voor haar gezelschap. Helaas is die alles behalve mak en kan ik haar nog niet eens aaien.
Nu heb ik dus 2 projectjes, Zal van de week wat foto's erbij zetten !

de smid is voor het laatst in augustus er aan geweest hoorde ik.
Toch even doorgepakt tot een paar passen draf en toen ging het eigenlijk wel goed! Waar we nu tegenaan lopen is dat hij zich nog niet kan focussen, binnen één rondje is hij eigenlijk al weer afgeleid, dus daar gaan we nu vooral mee aan de slag