Dit had ik de vorige keer met het kijken naar paarden totaal niet, ik snap er niks van.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rijpaarden schreef:Op welke websites zoeken jullie naar een paard? Ik ken ehorses, marktplaats en sporthorses. Worden die ook door jullie veel gebruikt? Zijn er nog meer goede sites?
Kiki1995 schreef:Morgen ga ik kijken, ik ben zo ontzettend zenuwachtig
Dit had ik de vorige keer met het kijken naar paarden totaal niet, ik snap er niks van.
ittheclown schreef:Yay nu zo een 17 paarden bezocht te hebben uiteindelijk voor een heel ander paardje gevallen dan ik zocht.. maar ja dat hoor je wel vaker haha. Gisteren hebben we haar verhuisd, ze moet nog enorm wennen maar ik heb absoluut geen haast en geef haar alle tijd die ze nodig heeft voor we wat meer dingetjes gaan ondernemen.
[ [url=m/jTEQV6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik blijf hier volgen ik ben benieuwd of er nog iemand met een pony/paard thuiskomt met een flink afwijkend zoekplaatje haha.
Zo begon ik met zoeken naar een pony tussen de 6 en de 11. Al snel merkte ik dat een jonger dier wat meer voegden bij mijn idee van rijden ik liep tegen veel dingen aan die niet fijn voelde, dus ook naar jongere diertjes gaan kijken dus zo doende opzoek naar een pony tussen de 3 en de .. en tja.. dan word je verliefd op een 1,5 jarige hahah eerst een paar keer bezocht maar ik durfde de stap niet goed te zetten. Merkte dat ik niet meer de drive had om nog bij andere paarden te kijken leek wel of ik steeds redene verzon.. al met al dus mijn hart verloren en zodoende na zeker weten dat ik genoeg hulp in mijn omgeving had toch de stap gezet. En wat ben ik al gek op haar ik durf te zeggen dat ik nog nooit zo een verliefd gevoel gehad heb bij een paard, ook al is ze nu door de verhuizing even niet haar knuffelige zelf maar komt uiteindelijk vast weer goed als ze meer op haar gemak is. Grappig hoe het soms loopt het had gewoon zo moeten zijn, ze stond namelijk nergens echt te koop ik kwam via via bij haar eigenaar en ze liet haar paarden zien.. en tja vanaf dat moment was het een gedane zaak haha
ittheclown schreef:Yay nu zo een 17 paarden bezocht te hebben uiteindelijk voor een heel ander paardje gevallen dan ik zocht.. maar ja dat hoor je wel vaker haha. Gisteren hebben we haar verhuisd, ze moet nog enorm wennen maar ik heb absoluut geen haast en geef haar alle tijd die ze nodig heeft voor we wat meer dingetjes gaan ondernemen.
Ik blijf hier volgen ik ben benieuwd of er nog iemand met een pony/paard thuiskomt met een flink afwijkend zoekplaatje haha.
Zo begon ik met zoeken naar een pony tussen de 6 en de 11. Al snel merkte ik dat een jonger dier wat meer voegden bij mijn idee van rijden ik liep tegen veel dingen aan die niet fijn voelde, dus ook naar jongere diertjes gaan kijken dus zo doende opzoek naar een pony tussen de 3 en de .. en tja.. dan word je verliefd op een 1,5 jarige hahah eerst een paar keer bezocht maar ik durfde de stap niet goed te zetten. Merkte dat ik niet meer de drive had om nog bij andere paarden te kijken leek wel of ik steeds redene verzon.. al met al dus mijn hart verloren en zodoende na zeker weten dat ik genoeg hulp in mijn omgeving had toch de stap gezet. En wat ben ik al gek op haar ik durf te zeggen dat ik nog nooit zo een verliefd gevoel gehad heb bij een paard, ook al is ze nu door de verhuizing even niet haar knuffelige zelf maar komt uiteindelijk vast weer goed als ze meer op haar gemak is. Grappig hoe het soms loopt het had gewoon zo moeten zijn, ze stond namelijk nergens echt te koop ik kwam via via bij haar eigenaar en ze liet haar paarden zien.. en tja vanaf dat moment was het een gedane zaak haha
witroosje schreef:CalipsoLover schreef:Voor degene die een recreatief/wandelpaardje zoeken. Ik zag net op fb dat Tess De Weerdt (ben haar boktnaam even kwijt) een hele leuke te koop heeft staan.
TessJazz dacht ik
Maar kan je vinden via haar bedrijf denk ik? "Tess de weerdt instructie..."
Paardenfan25 schreef:Wat een leukerd![]()
Wat is de verwachte stokmaat?
Retjethorse schreef:Dit was waar ik naar opzoek was. Ik ben niet helemaal thuis gekomen met wat ik wou. Ik was voornamelijk op zoek naar een reeds beleerd paard, en ik heb een 2.5 jarige merrie gekocht.Ik kom me ook melden!![]()
Ik ben voor mijn moeder opzoek naar een braaf en bomproof wandelpaard. Zij is niet de meest zelfzekere/beste ruiter, dus een kalm paard is echt een must.
Mijn moeder is maar 1m58 dus de voorkeur gaat uit naar een paard kleiner dan 1m60.
En mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar de wat meer bijzondere rassen. Op nummer 1 staat de Akhal Teke. Daar heb ik er al eentje van rondlopen (alleen is die nog vrij groen, anders was die perfect voor mijn moeder). Verder vinden we Criollo's en Rocky Mountain horses ook erg leuk.Alleen jammer dat er weinig bereden paarden van deze rassen te koop staan.
Een vast budget dat ik wil uitgeven is er niet, dat hangt wat af van welk dier op ons pad komt en waarmee het klikt.
Freyr schreef:Wat leuk, ik duim voor je! Nog iemand die een ouder paard mogelijk neemt.
Wat wil je met hem/haar gaan doen?