Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmsel schreef:Dat heb ik ook, ik laat niet zomaar anderen aan mijn paard zitten zonder dat ik erbij ben. Enkel mijn moeder springt bij met verzorgen als ik niet kan.Retjethorse schreef:Gaaf zeg fransje!Wat doet Joya dat goed! Die challenge wil ik ook eens doen met Aliaa.
Haha, wat grappig dat iedereen liever geen man/vriend geeft om te helpen met beleren!Bij Aliaa en mij was het de bedoeling om er ook iemand bij te hebben (mijn moeder) maar die is er amper bij als ik bij Aliaa ben.
Op stal is er ook zelden volk aanwezig, dus ik heb zowat alles alleen gedaan.
![]()
Gelukkig luistert Aliaa heel goed en is ze heel nuchter qua karakter. Tot nu toe heeft ze geen enkele kik geven tijdens het beleren/inrijden.
Ook op dit weer reageert ze totaal niet. Ik kan met Aliaa aan een los touwtje gaan wandelen terwijl er buiten veel wind is. Ze was hyper maar vreemd genoeg is ze net aangenamer om mee te werken wanneer ze lekker fris staat.
[ [url=m/gj7oAD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha, ja, ik doe het zeker liever zonder. Enkele echt fijne paardenmensen, die ik vertrouw, mogen me helpen, maar anders doe ik het nog liever alleen. En die mensen zijn op 1 hand te tellen.![]()
Maar zo ben ik uberhaupt naar mijn paarden. Ik laat niet zomaar iemand met mijn paard weglopen, tenzij ik erbij ben of diegene vertrouw.
Je hebt toch ook al een aantal keer op Aliaa gezeten, of vergis ik me? Jij doet het ook vrijwel alleen dus?
Iriscope schreef:Het begint een beetje uit verband te komen geloof ik. Mijn man is zeker te vertrouwen hoor, hij is alleen extra voorzichtig als het om mij en de paarden gaat.
Granoek schreef:Ja dat laatste kan ik beamenis hetzelfde als met printers, die ruiken ook als je haast hebt
Silly1972 schreef:Nou dat hoop ik toch niet
Ik heb het eerste 1,5 jaar een groeicurve bij gehouden en die zei steeds 1,71.
Hmmmmm gaat niet lukken hahahha