@Ikke, wat leuk, een jongetje erbij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Ik kan er nog een soort van 'activity center' van maken. Een stuk of 4 ballen ophangen allemaal met een ander soort touwtje![]()
@Ikke, wat leuk, een jongetje erbij![]()
. Wat voor iets?
Oscar schreef:'t Zijn net mensen he
Knap van het jongetje dat ie de draad al door heeft. Goed gedaan, puik werk.
Ik heb ook ooit eens een merrie gehad. Dat 'ooit' en 'eens' zeggen denk ik al genoeg. Het was ook nog eens zo'n echte met platte oren en stampvoetgeluiden enzo. Gelukkig hadden we toen het wekelijkse krantje (de Snuffelkrant, later De Vondst) nog en een rubriek gratis af te halen
Apple schreef:hier een Jongetje van 22, zo lomp als ik weet niet wat. Doooooooooodsbang voor ballen. En merries. Vooral als die weer eens een oor bewegen. Merrie is dan ook het enige levende wezen momenteel die persoonlijke ruimte krijgt. Opajongetje is letterlijk "in your face". En de enige manier om hem daaruit te krijgen: heeeeeel duidelijk zijn (maar opa heeft privileges en dus geen duidelijke mensen meer en weet dat helaas) of merrie inzetten...Jongetjes zijn wat meer 'in your face'.
Oscar schreef:De merrie is voor een symbolisch bedrag opgehaald. Ik mocht blijven. En ja, het zegt iets over mij, ik weet het. Kan over het algemeen niet met merries overweg maar bijv. bij poezen/katers werkt het ook zo. En ja, dat ligt ook aan mij
Sintara schreef:Oh heerlijkik ben ook echt een merrie mens. Mijn merrie is heel vocaal, om het minste of geringste komt er geluid uit.
Het leukste is nog wel dat alle andere paarden uit de kudde het hebben overgenomen, inclusief de ruin (trekpaard van een ton)![]()
. Hilarisch
De eigenaar is er iets minder blij mee
mirim schreef:Oh deze ga ik onthouden !!!![]()
De twee merries die hier staan staan dan niet om het minste of geringste te gillen om aandacht, maar zijn gewoon héél vocaal![]()
Dat klinkt wat leuker en zorgt misschien voortaan een voor glimlach op ons gezicht.
Geef mij maar ruinen.
Met onze twee mannen kan ik toch echt beter overweg dan met de merries.
Maar dat zal ook wat over mij zeggen
Marije_jiplover schreef:Ik ben ook echt meer van de jongetjes
Merries en ik zijn geen heel denderende combinatie.
Ik heb overigens zo'n enorm vocale ruin.
Daarvan zeg ik altijd dat hij een kletsmajoor is.
Mijn stalbaas heeft 't wel eens omschreven als dat Jip kennelijk zoooo'n enorme honger had dat hij nog niet niet op z'n rug lag en met zijn hoef over z'n buik lag te wrijven, zo hard was die naar iedereen die bewoog aan het hinniken