Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt weer prachtig van de dames! Hannanas schreef:echt weer prachtig van de dames!
silverdapple schreef:Voor het eerst dat ik Manari zie en de blik van Muzanna in haar herken.
In omgang is het een heel ander paardje dan als het fototijd is, want dan zit er zo ontzettend veel power in. Muzanna is altijd al veel relaxter geweest. Die knalt alleen als het écht moet.
Haar vader is op stal ook heel fijn en als het tijd is om wat te ondernemen komt het vuur naar boven en verandert de oogopslag ook. Muzanna is veel afwachtender, echt een damespaard. 

ieris schreef:Ah, toevallig zeg! Een fijn huisje voor Guli gevonden, neem ik aan?Mooi is ze zeker hoor, wat een prachtige glans heeft ze, en mamma mag er ook wezen, echt een wijze blik heeft ze.
Ik had export papieren nodig voor Guli, en de n.v.w.a keurde niet meer aan huis ivm corona.
Er was een locatie in Echt waar je met je paard naar toe kon voor die papieren, en daar was die man ook met een Arabische hengst voor export.
Hij stond een paar stallen verder dan Guli, en toevallig kwamen we met elkaar aan de praat, toen hij hoorde dat Guli een akhal-teke was, vertelde hij zijn verhaal.
Ja mooie man die geen blad voor de mond neemt.
Heel overleg, discussie... wat is wijsheid...
ik ben heeeel benieuwd nu! Ik duim dat alles goed gaat! Moirin schreef:Zo dat is wel even een verrassing jaik ben heeeel benieuwd nu! Ik duim dat alles goed gaat!
Ja, voor mij ook. Ben zowat de hele dag in overleg geweest en aan het regelen en nadenken geweest.
Dit is al out of my comfort zone... maar meer en een merrie verder weg brengen doen we sowieso niet meer. Er is iig een heel gedachteproces aan vooraf gegaan met waarom wel of niet... kom ik nog wel op terug.Retjethorse schreef:Nu maak je ons wel heel erg nieuwsgierig zeg!
Kom maar op met Muzka 2.0.
Hannanas schreef:Dat is oprecht een vluggertje! Go muzanna! Misschien een knappe Muzkoik ben gek op hengsten.
Nou idd. En in het Russisch gaat ie gewoon met een “a” hoor. Dima, Nikita, Sasha... jongensnamen.
MarliesR schreef:Zo haha, dat is niet een update die ik zag aankomen![]()
Ben heel benieuwd!
Mri schreef:Spannend! Gaaf!

Dido2316 schreef:Oh, spannend!!!
Saintelette schreef:Oh wat leuk! Spannend!
ja... vooral spannend op dit moment hoor. De horror van vorig jaar zit er nog goed in. 
Maar dat er al zo’n mooi ei zat en ze hartstikke hengstig was had ik niet verwacht. Ze is nl. het hele jaar al zo fantastisch in de omgang dat ik zelfs geen “eisprong dag” eruit heb kunnen halen, geen staart opzij met borstelen, niks, gewoon als een ruin zo constant.
(Maar na de kalender erbij te hebben gepakt logisch, want ze is elk jaar rond dezelfde datum voor het eerst hengstig... en dan als een klokje zo precies...)