Nou in die bui waren er meer inclusief die van mij hahha Maar zoals je ziet is het lastig foto's van hem te maken. Komt steeds weer naar mij toe. Is wel een schatje.
Nickeltje
Geplaatst: 25-06-19 18:02
Ik ben alleen even bij de jonge merrie groep gaan kijken... Die hebben op zich prima mogelijkheid om in de schaduw te staan maar ze staan in de blakende zon...
Die staan nu aan de overkant van de weg, maar ook met schaduw plekken. En de grote hengsten staan achter de opfok schuur zeg maar, aan de overkant van het bomen pad. Die stonden gewoon te spelen in de warmte.
Even een vraagje hier Hebben alle groepen in de zomer mogelijkheid tot schuilen voor de zon? Heb op het moment 2 merries drachtig en ben rond aan het kijken voor een geschikte plek. Heb veel moeite met plekken waar ze totaal geen schaduw hebben Mocht ik niks vinden houd ik ze thuis maar het liefst heb ik ze samen met wat leeftijdsgenoten.
De weides waar de verschillende opfok groepen staan wel ja. Voor de pension paarden is er niet de hele dag schaduw te vinden, die staan daarom op hete dagen overdag binnen en in de nacht weer buiten.
ajesca123
Geplaatst: 02-07-19 15:26
Nickeltje schreef:
De weides waar de verschillende opfok groepen staan wel ja. Voor de pension paarden is er niet de hele dag schaduw te vinden, die staan daarom op hete dagen overdag binnen en in de nacht weer buiten.
Ok dus daar wordt wel goed over nagedacht. Dat is fijn om te lezen
Fijn om te lezen, het lijkt mij een hele fijn opfokstal. Ik heb mijn merrie ook drachtig en ga binnenkort maar eens langs en als het bevalt alvast een plekje reserveren.
Ik in december geloof ik, ook bijna een jaar vantevoren.
Hebo
Geplaatst: 03-07-19 18:48
Vandaag even langsgeweest bij de jaarling hengstjes. Hoofdwond Nelson is aardig bijgetrokken.
Kelan
Geplaatst: 03-07-19 22:05
Leuk! En fijn dat de wond al een stuk beter gaat.
Nelson is zo te zien vriendjes met mijn Noble. Vorige keer dat ik er was stonden ze ook al bij elkaar. Leuk te zien dat ze in zo'n groep toch voorkeuren hebben.
Toen ik er de vorige keer was liepen die twee ook samen. Ik ga zondag Nijn weer opzoeken, kan niet wachten....
Binau
Geplaatst: 03-07-19 22:19
Wat leuk dat er naar aanleiding van dit topic nog meer bokkers naar deze opfok willen! Ik heb die van mij ook al een jaar van tevoren op de wachtlijst gezet.
Jaarling hengsten zien er ook goed uit! Fijn dat de wond van Nelson weer genezen is.
Ik ga morgen weer even bij ze spieken! Ik mis mijn babypaard best wel.
Rubi_
Geplaatst: 04-07-19 14:48
Zijn er ook al mensen in dit topic wiens veulens aankomend najaar hier naartoe gaan?