Amado: Wat een gaaf scheerpatroon zeg! Was hij braaf?

Nynkster: Wat een gave hengst zeg!
Daar kan niets anders dan een heel leuk veulen uit die combinatie komen. 
BlijNijn: Oh wat een schattig ventje is dat zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daar kan niets anders dan een heel leuk veulen uit die combinatie komen. 
en wat deed ze dat foch onwijs knap ik ben zo trots. Gister was het precies 6 maand 2 weken geleden dat ik haar heb gekocht. Ze kon nog niet eens geaaid worden en was totaaaaaaal wereld vreemd. Ik had echt niet verwacht dat we met ze 2 zo ver zouden komen. 

Nu is ze alleen nog licht kopshuw. Ga ik er ook niet meer uitkrijgen.
Gaaf dat je een mencursus volgt, die droom ligt er hier ook nog.
BlijNijn schreef:Leuk om te lezen dat meer mensen hun paard/pony al van veulen af aan hebben.

Het is zo'n eentje die met haar mond sloten openmaakt (
), maar wel haar voorbenen gebruikt (ipv mond) om poort-deuren open te duwen/trekken zodat ze erdoor kan. 

Dus geen baby foto's van de mijne.
. Daarna er op, hij blijft zo keurig stil staan als ik er op stap, en zo'n 10 minutem rond gestapt. Sturen gaat hij ook steeds beter begrijpen, de kanjer. Hij schrok een keer van, ik denk, een bakkabouter. Deed even een stap opzij en stond direct stil toen ik ho maar zei. Zo trots op hem. Amado schreef:Oh wauw wat een knap dier!tijd gaat idd zooo snel!
de dag dat ik amado voor het eerst zag en hem meteen kocht! Nu 3 jaar geleden
[ [url=m/lPbUxK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mU6g2n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen ie net bij ons was
[ [url=m/BulrRQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan dus nu
[ [url=m/YMaLQn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/byupOO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NUyxqd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb destijds verschillende fokkers gemaild en hun hadden toevallig wel een merrietje lopen. Geen naam, geen kleur, geen karakterbeschrijving. Gewoon op de gok gaan kijken. En dat was liefde op het eerste gezicht
Bleek ook nog prima in mijn budget te passen! (Ik was net 14 toen, met mijn eigen verdiende centjes!)

Orchidee14 schreef:[ [url=m/6Ip7Y3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was de foto waarop ik verliefd werd op Joy. Toen ook nog bleek dat de verkoper/fokster een kennis van mij was, was de deal snel gesloten. Nog geen dag spijt gehad.

Ze is me de hele weide door gevolg en ik kreeg haar niet meer uit mijn gedachten. Twee dagen later ben ik terug gaan kijken en er was 1 paard die uit de kudde op ons af kwam, dat was mijn Aliaa.
Van de Akhal Teke wordt gezegd dat ze hun eigenaar uitkiezen en Aliaa heeft mij uitgekozen. Tussen al die mooie Teke's was ze mij totaal niet opgevallen, dus daar heeft ze zelf dan maar voor gezorgd.