Als mensen me gevolgd hebben volg ik graag terug trouwens, maar ik heb zoveel random volgers nu opeens, dat het me niet helemaal duidelijk is wie er nou wel en niet van hier zijn. Dus stuur even een berichtje dan
([verwijderd]) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

([verwijderd]) lovelyfiefy schreef:_Marinke_ schreef:Woow jullie gaan echt hard! Lastig bij te houden haha..
Hebben jullie trouwens wel eens van pods gehoord?? Dan zit je in een klein groepje en reageer en like je op elkaars foto's voor een groter bereik.
http://www.dutchcowboys.nl/socialmedia/ ... en-volgers
Misschien kunnen we hier leuke pods maken???
nooit van gehoord.
Hoe werkt het?
(moeten we er een nieuwe/andere app voor downloaden?)
@neighingoutloud
weet niet of je op de computer een bewerkingsprogramma hebt, maar ik bewerk alles met Final Cut Pro en upload het via Buffer op Instagram. Scheelt bij mij alleen wel dat dat meestal video's zijn van mijn camera. Als ze al op mijn telefoon staan open ik ze gewoon in Instagram, kort ze wat in en upload ik ze, die bewerk ik verder niet. Hoe je het monteert, tja, dat hangt af van wat jij wil laten zien. Als er meerdere goede stukken in zitten kun je die aan elkaar monteren, maar dat lukt niet met Instagram zelf. Ik doe dat in ieder geval nooit op m'n telefoon NienkeV1994 schreef:lovelyfiefy schreef:maar als je koppelt en je plaatst op insta komt dat ook op die facebook pagina terecht toch?
Niks komt automatisch op FB terecht, alleen als je dit zelf aan klikt, ook met een bedrijfsprofiel niet
Kan ik binnenkort nog eens een ander fragmentje erop zetten.
. Het algoritme van Instagram is zo dat alles door elkaar staat. Zal vast een logica in zitten, maar soms staan er foto's die ik een week geleden al gezien heb ineens bovenaan. Ik kan er in ieder geval helemaal niks mee, met dat algoritme 

) dan dat het gebeurt omdat het moet ..