Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LianaDV schreef:Ja ze is we knap (ookal zeg ik het zelf :p )
Wat ook nog lastig gaat worden is een zadel zoeken, aangezien ze best een korte rug heeft maar wel heel rond is.
LianaDV schreef:Ja ze is we knap (ookal zeg ik het zelf :p )
Wat ook nog lastig gaat worden is een zadel zoeken, aangezien ze best een korte rug heeft maar wel heel rond is.

Beetje onwerkelijk nog, mijn eigen pony's op m'n 'eigen' wei! (ik huur het land)
Pony's vastgezet, gepoetst, hoofdstelletjes gepast. Ik had op de gok twee dubbel gebroken bustrensjes van 10,5cm gekocht en die gok lijkt een goeie. Halsters erover en door de wei gaan lopen, geoefend met stap/draf/ho/terug. Leren wachten als de ander al wegstapte. 'Om' bij het poetsen moeten ze ook nog leren. Dus echt de basis. Pikten ze heel goed op!

Zijn nek komt er ook mooi uit zo 

Uiteindelijk is het een heel net tweedehands dressuurzadel geworden voor een bijna geen geld. Nu kan het echte werk beginnen dus! Ik merk ook dat hij dat grondwerk heel saai vindt worden, dus we zijn er ook wel aan toe
Eline_S_S schreef:Vandaag een heleboel zadels gepast. Hij is dus wel 20x op en afgezadeld vandaagUiteindelijk is het een heel net tweedehands dressuurzadel geworden voor een bijna geen geld. Nu kan het echte werk beginnen dus! Ik merk ook dat hij dat grondwerk heel saai vindt worden, dus we zijn er ook wel aan toe
Zijn bouw veranderd natuurlijk ook nog dus vind het zonde om nu al een goed zadel te kopen.