Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij liep wel een keer naar achteren, maar toen heb ik hem weer naar voren gezet. 

Ik ben samen met een vriendin van stal naar buiten gegaan. We zijn denk ik een uurtje buiten gaan rijden en we zijn echt van alles tegen gekomen. In het begin vonden Ducky en ik het best wel spannend maar de spanning was zo weg! Hij schrok wel echt vaak maar dan bibberde hij alleen maar en als ik dan een klein beetje been gaf dan liep hij gewoon door. We zijn zelfs langs de AH gereden waar heel veel verkeer is en waar iedereen door elkaar heen rijdt. De enige keer dat hij echt schrok was van een streep op de weg, maar hij sprong alleen een beetje opzij en that's it. Hij was echt super braaf! Het hielp ook echt dat zijn vriendje erbij was want als hij iets eng vond dat liep hij dicht bij zijn vriendje en dan was alles weer goed.

Nu kunnen we samen buiten gaan rijden en dan ook lekker naar het strand! Hij liep als een held langs het drukke kruispunt dus dat kleine stukje oversteken naar de andere kant zal ook geen probleem zijn!