Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikke schreef:Ik wordt er niet moe van maar wat wel altijd opvalt als je op reis bent met paarden: de reactie, oh, dat wil ik ook nog eens...... en als je dan zegt, joh, haak aan, reis mee, dan komen de uitvluchten per wagonlading waarom het niet kan. Watjes zijn het.
Precies een keer meegemaakt dat iemand even serieus bleef plakken, inhoudelijke vragen stelde en die naast haar situatie legde. Die is vast nog weleens op reis gegaan, de rest waarschijnlijk nooit.
Picasso schreef:ikke schreef:Ik wordt er niet moe van maar wat wel altijd opvalt als je op reis bent met paarden: de reactie, oh, dat wil ik ook nog eens...... en als je dan zegt, joh, haak aan, reis mee, dan komen de uitvluchten per wagonlading waarom het niet kan. Watjes zijn het.
Precies een keer meegemaakt dat iemand even serieus bleef plakken, inhoudelijke vragen stelde en die naast haar situatie legde. Die is vast nog weleens op reis gegaan, de rest waarschijnlijk nooit.
Tja Ikke, niet iedereen heeft het lef zoals jij dat dus blijkbaar wel hebt. Ben je dan een watje?
Picasso schreef:Soms liggen prioriteiten elders op een bepaald moment, zijn de financiële middelen er niet, zijn er lichamelijke gebreken... kan je zien als zwak of men een watje noemen, maar vind ik een beetje makkelijk. Voor mensen die het uiteindelijk echt willen, zal het ook gebeuren tzt. Heb het niet over mezelf, want heb helemaal geen behoefte om verre reizen te maken met mijn paarden.
ikke schreef:Mensen die gaan blèrren dat je alleen voor veel geld een fatsoenlijk paard kunt kopen.
Achterlijk gejank dat een beetje normaal gezond paard niet te vinden zou zijn voor minder dan 5 - 6 k.
marleen_usar schreef:Dat sommige mensen er van overtuigd zijn dat je altijd moet blijven lessen, en als je geen bak heb je die dan voor te veel geld kan huren.Dan komt je les geld er ook nog bij.
nicole_floor schreef:FjeLOVER schreef:Wordt ook moe van mensen die zeggen dat een paard 2x zijn eigen gewicht kan dragen![]()
Wft serieus? Dat is dan ongeveer 1000 kilo. Uuh arm paard..
marleen_usar schreef:Dat sommige mensen er van overtuigd zijn dat je altijd moet blijven lessen, en als je geen bak heb je die dan voor te veel geld kan huren.Dan komt je les geld er ook nog bij.