Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ianrowan2009 schreef:Oef... Jeetje lastig tussen al die berichten door te lezen voor info van TS maar ik heb ze weer gevonden hoor.
A3a1 schreef:Nou het meisje 2 was ook niet te kwader trouw.
Zij is er van uit gegaan dat de pony was verwaarloosd of mishandeld en was aan het sparen haar te kopen.
En de moeder dacht dat ook op basis van foto.
Als ik vanuit hun standpunt denken, is het erg moedig wat ze doen. Iemand die slecht is voor zijn paard ontmaskeren.
Ik vind de gedachtegang, voor een leek, niet zo heel gek.
Dat zou mij vroegah ook overkomen kunnen zijn.
Onwetendheid totale onwetendheid.
Gekoppeld aan flink portie eigenwijs heid.
Jaja en dan ga je lekker zitten op een minipony.Echt moedig hoor.![]()
Sterkte met het oplossen van deze situatie!
anjali schreef:A3a1 schreef:Nou het meisje 2 was ook niet te kwader trouw.
Zij is er van uit gegaan dat de pony was verwaarloosd of mishandeld en was aan het sparen haar te kopen.
En de moeder dacht dat ook op basis van foto.
Als ik vanuit hun standpunt denken, is het erg moedig wat ze doen. Iemand die slecht is voor zijn paard ontmaskeren.
Ik vind de gedachtegang, voor een leek, niet zo heel gek.
Dat zou mij vroegah ook overkomen kunnen zijn.
Onwetendheid totale onwetendheid.
Gekoppeld aan flink portie eigenwijs heid.
Sterkte met het oplossen van deze situatie!
Jaja en dan ga je lekker zitten op een minipony.Echt moedig hoor.![]()
A3a1 schreef:Dat is wat ik er tot dusver van maak op basis van TS haar verhaal.
Dat het kwade wil is, is een aanname. Misschien de waarheid, alleen dat is niet waar ik tot dusver vanuit ga.
Ik ga uit van onwetendheid en eigenwijsheid, bord voor de kop ja dat allemaal is tot dusver goed mogelijk.
A3a1 schreef:Dat is wat ik er tot dusver van maak op basis van TS haar verhaal.
Dat het kwade wil is, is een aanname. Misschien de waarheid, alleen dat is niet waar ik tot dusver vanuit ga.
Ik ga uit van onwetendheid en eigenwijsheid, bord voor de kop ja dat allemaal is tot dusver goed mogelijk.
Ibbel schreef:TS: advocaat van 'de tegenpartij' niet te woord staan en direct doorverwijzen naar jouw rechtsbijstand. Die meneer van de rechtsbijstand die zijn vrije avond had opgeofferd is al op de hoogte van die advocaat? Laat ze het maar lekker onderling uitvechten, jij verliest het verbaal gewoon van een advocaat als je pech hebt.
Larissabx schreef:Dit is gewoon niet normaal... Ik ben 12 en heb een vp..... Maar ik zou NOOIT op een pony van iemand gaan zitten... Ik verzorg nu dus een pony en de verzorgster daarvoor hadden ook op de pony gezeten pony was 2/3..... Eigenaar had duidelijk gezegt dat het niet mocht.
Maar ik zou hier wel zaak van maken hoor. Dit kan ECHT niet.