Ze had zoveel energie niet normaal
Mooi tussen de buien door dus lekker gewandeld !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze had zoveel energie niet normaal
Mooi tussen de buien door dus lekker gewandeld !
Ben echt benieuwd of het gewoon weer bruin aangroeit haha, zou wat zijn
Vind deze kleur ook mooi hoor, maar met d'r hoofd nog bruin is het zo gek
Ik zal updaten als de vacht weer aangroeit
Maar ook de oudjes, zelfs die van 29, deden vrolijk mee
Heb nog even een beetje grondwerk met d'r gedaan, maar verder haar lekker laten racen in het grote weiland met al d'r vriendjes. Echt leuk om te zien zulke blije pony's 

Als er iets betaalbaars in haar maat is
10,5 cm
Beetje grondwerken en VD. Ze deed het top, op wat dominant doen na. Dat is eigenlijk het enige probleem, ze is werklustig, vrolijk, leert snel, maar als ze het ergens niet mee eens is (of misschien doe ik af en toe wel wat verkeerd qua lichaamstaal, kan natuurlijk ook), dan wordt ze boos. Maar niet dat ze echt gericht op mij boos is ofzo, keer van zich aftrappen of gewoon niet luisteren. Ik ken dat ondertussen, dus was snel weer opgelost en ze deed het verder super! 
Het zonnetje brak ook door dus daarna haar nog even lekker laten grazen, fijn zonder deken 
Maar dat komt dus nog een keer!

Qua karakter voelt ze zich in ieder geval groot genoeg
Veel sneeuw, ijs en blubber in het bos maar lekker sportief geweest. Ruim een halfuur gelopen. Bedacht me ineens dat ik die endomondo app ook had, dus die op het laatst aangezet
Zal hem in het vervolg eens meer gaan gebruiken!

Wil proberen om nu minstens 2 of 3x per week flink te gaan wandelen met d'r. Wilde vandaag verder dan dit, maar ik zag op buienradar dat er een flinke bui aan zat te komen dus niet zo ver gegaan en dat was maar goed ook, toen we terug kwamen begon het keihard te regenen 

Best dik! Voor Luna als kleintje te dik helaas... 

Maaikevdk schreef:Heb je nu een bus- of watertrens? Ik zou als ik jou was op zoek gaan naar wat ongebroken en dubbelgebroken bitjes in haar maat 2e hands, en dan kijken waar ze het beste op reageert. Of een bitfitter vragen, dan heb je 1x wat meer geld uitgegeven, maar hoef je niet 20 bitten te kopen.
Edit: Er bestaan ook flexibele bitten. Ik heb ze in de ruitersportzaak gezien en dat zag er ook heel fijn uit!
Dankje voor de tip, zal ook flexibele bitten eens bekijken
) ook heel fijn, die zijn wat stabieler. Maar het verschilt ook heel erg per paard. Een ongebroken bit is trouwens wat anders dan een stang.