Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cynthia25 schreef:14 april wordt m'n pony 4 jaar. Gorloma, vader is Tygo. Ze is nu nog pony, maar als ze nog iets groeit word ze toch een paard. We zoeken nog iemand die haar zadelmak wil maken aan huis, Eext Drenthe. Dus als iemand weet, hoor ik het graag.
[ [url=m/omDkTX.jpg]Afbeelding[/url] ]
cynthia25 schreef:14 april wordt m'n pony 4 jaar. Gorloma, vader is Tygo. Ze is nu nog pony, maar als ze nog iets groeit word ze toch een paard. We zoeken nog iemand die haar zadelmak wil maken aan huis, Eext Drenthe. Dus als iemand weet, hoor ik het graag.
[ [url=m/omDkTX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimnl schreef:Nog even een vraagje over het foto plaatsen op je profiel. Ik kan nergens een keuze invoeren voor een foto aan te klikken en ook niets plakken. Kan iemand mij dit misschien uitleggen?
) vond het niet leuk om hem daar "achter te laten" ondanks dat ik een goed gevoel bij die trainer heb en zeker weet dat het helemaal goed gaat komen maar ja, tis toch mijn kleine vriend die ik uit handen geef
yeentll schreef:Hieronder wat foto's van Hinde, komende week heeft ze weer lekker een weekje vrij. We doen alles heel rustig aan omdat ze met zulke sprongen vooruit gaat elke keer.
[ [url=m/IGLmLn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3VwSXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f9qu9d.jpg]Afbeelding[/url] ]

ittheclown schreef:Oei.... fijn dat ze zo braaf was maar er al op terwijl ze nog geen eens drie is zou ik zelf toch in geen miljoen jaren doen. Is het een tinkertje ? Ik vind haar ook nog erg puppy maar niet zo gek als ze nog geen 3 is x-x
moniek21 schreef:ittheclown schreef:Oei.... fijn dat ze zo braaf was maar er al op terwijl ze nog geen eens drie is zou ik zelf toch in geen miljoen jaren doen. Is het een tinkertje ? Ik vind haar ook nog erg puppy maar niet zo gek als ze nog geen 3 is x-x
Over een week is ze 3 ... Die week maakt echt geen verschil hoor.
moniek21 schreef:Ik ga Haydn waarschijnlijk toch zelf beleren, hij is zo braaf met alle nieuwe dingen ( longeersingel,touwtjes erom met longeren, zadel op, beugels laten hangen ) het enige wat hij doet is even knijpen met z'n staart tussen z'n benen voor een paar meter en dan is het weer goed.
Mocht ik enige twijfel hebben laat ik iemand anders erop