Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zirano schreef:Onze nachtmerrie is helaas waar Gently is vanavond laat met spoed naar de kliniek in Wolvega gebracht. Koliek met een gekantelde dikke darm. Binnen 12 tot 24 uur valt de beslissing of het ventje geopereerd moet gaan worden. We duimen dat hij niet keihard achteruit gaat en ik morgen etm spoed Horse Event moet verlaten om naar het toe te gaan. Alles ligt klaar voor de clinic. Goodybags voor de mensen in de ring/ En voor een aantal buiten de ring een snoepje of een massagetrucje voor het paard. Duimen omhoog dat hij vannacht op knapt de darm weer vanzelf terug draait.Menn wat een avond
Jessica24 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=k08_Mg43mKc
Mijn driejarige voor de derde keer onder het zadel.
Ben super trots!
inkiepinkie schreef:Zirano: wat een goed nieuws!!! nu afwachten en hopen dat het deze stijgende lijn aan blijft houden…
Lizzy1; wat een super leuk paard, lijkt erg goed! Hoe hoog meet ie nu?
NYC; als ik jou was, wist ik het wel!! DOEN….. alle tekenen heb je nu wel gehad om je keuze te kunnen maken denk ik!![]()
Ik heb gister na een weekje rust lekker weer op m'n puppy gezeten, en net als daarvoor super braaf niks mee aan de hand. opstappen en wegrijden!!
Wij hebben een hond op stal die kan voetballen en die trapte de bal onder m'n paard, stond er een man bij.. UHH.. 3 jaar? haha..
Met rijden zit er genoeg pit in dus ben benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen!