Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:06

Egt wat een ontzettende ******** is die gast zeg!!!!!!! ze moeten hem een zware straf ervoor geven... maarjah dan kom je bij ons ***rechterlui en die geven veel ste lage straffen tegenwoordig!!!1

anoniem987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:07

ik vind dat ze hem wel geestelijk moeten helpen!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 00:17

Vanavond was er nog een heel stuk op t.v. over de paardenmishandelaar in Twente, die is ook echt gestoord Boos! .

anoniem987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 00:20

waarom heb ik daar niets over gehoord?? was dat dan eigenlijk die die pony's neerstook neh tog? die moeten ze owk hebben!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 02:25

Vreselijk, ik lees dit topic pas voor het eerst.
Maar dit bezorgt toch iedere paardenliefhebber nachtmerries.

Je zal idd maar met je dochter of zusje van 8 je paard pony, zo aantreffen.
Die kunnen er wel een trauma van krijgen.

Ik weet niet hoe het met de directe betrokkenen (mensen) precies gaat, want dit lijkt mij zeer ingrijpend.
Vooral voor degene die oog in oog met de dader heeft gestaan.

Deze situatie lijkt me zo moeilijk, omdat je diegene aan de ene kant graag wilt ophangen, maar dat je er uiteindelijk niks mee opschiet.
Gelukkig staat hij al onder publieke vernedering.

Heel veel sterkte nog voor de betrokkenen, en een knuffel voor de paarden.
En hou het hoofd koel, al lijkt me dat zeer moeilijk Boos!(

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 12:28

Ik kon gisteravond om 18.00 niet kijken naar 2 vandaag waarin uitleg gegeven werd over het mogelijke daderprofiel,en ben tot 1.30 opgebleven om het toch te kunnen zien.De professor die aan het woord kwam, verwoordde precies mijn gedachtengang.Iemand die dieren iets aan doet(of kinderen),dus wezens die 'zwakker'zijn dan hij heeft vaak in zijn jeugd te maken gehad met mishandeling,verwaarloozing of sexueel misbruik.Deze theorie spookt al een paar dagen door mijn hoofd.Misschien dat in dit geval de psychiater uitkomst zal gaan bieden.(Ik had trouwens beter niet kunnen kijken,want het kwam mijn nachtrust niet ten geode)

anoniem987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 12:39

dat dacht ik dus ook! Die man is psygisch gestoord, maar de paarden zijn hier wel de dupe van geworden:(

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 14:23

ja het is altijd zo makkelijk gezegt "oh die zal in zijn jeugd wel psychisch en of sexueel misbruikt zijn geweest" het kan natuurlijk ook simpelweg een zwaar gefrustreerd figuur zijn wat nooit een meisje kan krijgen!!

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 14:50

Of gewoon een L*L die het lollig vind dat heel Nederland op zijn kop staat door hem... Boos!

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 14:53

geen relatie kunnen krijgen heeft hier niets mee te maken. Hij was uit op vernedering, iets of iemand pijn doen. Als het alleen om sexuele bevrediging ging dan had hij het paard nooit met een stok bewerkt.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 14:56

patrice schreef:
ja het is altijd zo makkelijk gezegt "oh die zal in zijn jeugd wel psychisch en of sexueel misbruikt zijn geweest" het kan natuurlijk ook simpelweg een zwaar gefrustreerd figuur zijn wat nooit een meisje kan krijgen!!

Hij heeft 1 1/2 verkering gehad met een meisje dus dat gaat niet helemaal op.Verder heeft hij een broer die ook niet helemaal normaal genoemd kan worden,plus het feit dat zijn ouders tot 2 maal toe vroegen geen aangifte te doen(5 jaar geleden en nu weer)Dat waren de redenen dat ik het idee kreeg dat er misschien iets meer aan de hand zou kunnen zijn.

kipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:26

In plaats van dat gesmeek om geen aangifte te doen, hadden zijn ouders beter een goede psychiater kunnen inschakelen voor zoonlief, daar heeft hij meer baat bij dan hem steeds het hand boven z`n hoofd te houden.
En als er echt iets meer aan de hand is, zijn de ouders toch de eerste die dat zien of merken!!!!
Een zware straf in combinatie met dwangverpleging lijkt mij de oplossing.

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:58

Citaat:
Hij heeft 1 1/2 verkering gehad met een meisje dus dat gaat niet helemaal op.Verder heeft hij een broer die ook niet helemaal normaal genoemd kan worden,plus het feit dat zijn ouders tot 2 maal toe vroegen geen aangifte te doen(5 jaar geleden en nu weer)Dat waren de redenen dat ik het idee kreeg dat er misschien iets meer aan de hand zou kunnen zijn.

ja oke,de achtergrond wist ik dus niet van hem,nu ik dit lees zet ik ook mijn vraagtekens bij die ouders,lekkere familie bah! Boos!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:17

FlairS"]
[quote="patrice schreef:

[/quote]

en daarnaast lijkt het altijd als excuus gebruikte worden maar zo wordt het opgevat door mensen. het is een oorzaak en geen excuus. en helaas het is de werkelijkheid. je moest eens weten bij hoeveel mensen het fout gaat in de opvoeding, pedagogische verwaarlozing is dan nog de minst erge. als iemand mishandeld (psychisch/lichamelijk) wordt leert hij nooit wat goed is, alleen fout... tsja, en wat moet er dan van je worden? Verdrietig

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 02:13

nou weer een paard overleden in tilburg dit door ernstige verwondingen aan geslachtsdelen en aan het hoofd:( WORDT ER HELEMAAL GEK VAN!!
de smeerlappen Boos! Boos! Boos! Boos! wat een wereld BAH

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:00

Wat!?!?!? In Tilburg??? Dat is wel heel dicht bij ineens. Is ie verdwaalt ofzo?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:18

hij heeft zijn werkterrein wat groter gemaakt ja... van groningen tot brabant Boos!

orsini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:41

hebben ze tochniet de echte te pakken gehad he wel jammer
die gast is echt helemaal gestoord

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 14:53

[quote="orsini"]hebben ze tochniet de echte te pakken gehad he wel jammer

Wat is echt in dit soort gevallen..... Verward

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:21

Ik denk dat er meerdere bezig zijn Scheve mond
De dader heeft idd een soort profiel, maar de een vermoord en de ander doet er ook sexuele dingen bij. Ze hebben een soort ritme waar ze in werken en het ritme klopt niet helemaal. Een groepering is het niet de daders zijn wel individueel en hebben vreselijke gedragstoornissen Boos!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 16:05

Hoeveel van deze figuren lopen er naar schatting rond dan in Nederland? ik dacht 2, waarvan er nu dus een is "opgepakt".

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 16:40

Ik ben bang dat er mensen op een idee gebracht worden,zolang de daders niet opgepakt worden(en blijven)en er geen hele lange straffen voor gegeven worden. Boos!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:09

FlairS schreef:
Ik ben bang dat er mensen op een idee gebracht worden,zolang de daders niet opgepakt worden(en blijven)en er geen hele lange straffen voor gegeven worden. Boos!

Ja daar ben ik dus ook bang voor.....zieke figuren.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 18:50

kipsie schreef:
In plaats van dat gesmeek om geen aangifte te doen, hadden zijn ouders beter een goede psychiater kunnen inschakelen voor zoonlief, daar heeft hij meer baat bij dan hem steeds het hand boven z`n hoofd te houden.
En als er echt iets meer aan de hand is, zijn de ouders toch de eerste die dat zien of merken!!!!
Een zware straf in combinatie met dwangverpleging lijkt mij de oplossing.

Ik bedoel ook MET die ouders!Hebben ze misschien iets te verbergen?Iets wat bij een psychiater misschien naar buiten komt?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:19

Met die landelijke spreiding moet nu wel duidelijk zijn dat het om meerdere personen gaat.

Ik ben iig blij dat ze er één hebben, maar dit probleem is nog lang niet uit de wereld Huilen