Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Koper schreef:Batlow schreef:Dat is vooral ook bij de mexicaanse neusriem. Veel mensen vinden die mooi en schaffen er een aan, zonder te weten dat deze vele malen scherper inwerkt....
Flauwekul. Of jij moet terwijl je rijdt druk zitten uitoefenen op die neusriem maar dan vraag ik me af hoe je rijdt.
Maar goed, terug on topic: wat ik eigenlijk ook een vreselijk gezicht vind, nog ongeacht de kleur en wel of niet ruitjes en/of van die gekke sokken erover: rijden in joggingbroek
Hilli schreef:Wat ik kan waarderen is iemand die smaakvol is gekleed en paard er netjes verzorgd uitziet. Ik zie er zelf niet uit in een ruitjesrijbroek, maar anderen kunnen het prima hebben.
Toch not done: slechte BH/zwabbertieten, spaghettibandjes, joggingbroeken, blote voeten/sandalen i.p.v. degelijk rijschoeisel.
gwn een goede stevige bh kan het goed houden bij mij.
Als ik in een joggingbroek bui ben of ineens besluit te rijden ipv te longeren.
.
. Geryon schreef:Ik rijd thuis ook wel eens in een joggingbroekAls ik in een joggingbroek bui ben of ineens besluit te rijden ipv te longeren.
Ik kan echt niet een lekker bankdagje hebben zonder joggingbroek
Maar ik heb vandaag dan weer geen zin in zo'n 'harde' broek dus ga vandaag rijden in mijn zachte skinny joggingbroekachtig iets.JJane schreef:Geryon schreef:Ik rijd thuis ook wel eens in een joggingbroekAls ik in een joggingbroek bui ben of ineens besluit te rijden ipv te longeren.
Zo lekker! Op je gympen en joggingbroek of uggs. Ziet er niet uit vooral als je dan wel een cap op hebt. Ik heb dan wel endurance beugels dus het is wel veilig. Zeker als het serieus koud is is dit mijn favorite outfit
CM_ schreef:Waar ik een hekel aan heb is vrouwen met een veeeeel te dikke kont in een rijbroek en dan een kort shirtje of korte trui ....
Brendaaaa schreef:Hahaha leuke verhalen meiden!!
Ik moest na die happy valley kleding ineens eraan denken dat mijn oma echte paardentruien voor me breide, die k dus inderdaad naar de manege droeg! Waren veel kinderen/tieners die een gebreide trui met paardenopdruk hadden. Ook very not done anno 2013 denk ik......
, kreeg ze laatst van het verzorgstertje van één van onze pony's een zak met kleding die niet meer paste... en wat vindt onze kakdochter het meest geweldig?
ze zijn echt erg, maar dochter vindt ze geweldig en ze lijken eerlijk gezegd ook heel comfortabel (én groot
) dus ik ben bang dat ik ze de komende winterss veel ga zien
JJane schreef:CM_ schreef:Waar ik een hekel aan heb is vrouwen met een veeeeel te dikke kont in een rijbroek en dan een kort shirtje of korte trui ....
Meestal is het dan ook nog een niet afkledende geruite rijbroek. Die zouden ze eigenlijk alleen maar in mt 36/38 moeten maken.
@terpentijn die joggingbroek met uggs is alleen voor echte off. days. Onder normale omstandigheden rijd ik altijd volledig afgestyled rond. Mijn vriendinnen zeggen altijd: die rijd niet in het bos maar flaneerd in het bos.

Brendaaaa schreef:hahahahahaahah geweldig terpentijn, zo verassend dat je een man bent aan het einde van je verhaal!! Die zag ik écht niet aankomen!
Sky_as; poffertjeskonten hahahahahaahhaahah ja ik vind die witte rijbroeken ook niet altijd even charmant... al heb ik zelf maat 44, er zit ook nog verschil tussen kont en kont:-))
Hilli schreef:Een joggingbroek en slobbertrui mag je zeker dragen. Binnenshuis. Op de bank. Niet in het openbaar, al snap ik heel goed dat het lekker zit en dat dat soms het enige is wat belangrijk is.
Net zoiets als dat de eerste die fatsoenlijk kan lopen (dus zonder eruit te zien als een gehandicapt nijlpaard met de moed in z'n schoenen gezakt - slóf slóf slóf) op thermolaarzen een prijs verdient. Ziet er ook niet uit, maar het is wel heel functioneel en dat is ook belangrijk.
Hilli schreef:Een joggingbroek en slobbertrui mag je zeker dragen. Binnenshuis. Op de bank. Niet in het openbaar, al snap ik heel goed dat het lekker zit en dat dat soms het enige is wat belangrijk is.
Net zoiets als dat de eerste die fatsoenlijk kan lopen (dus zonder eruit te zien als een gehandicapt nijlpaard met de moed in z'n schoenen gezakt - slóf slóf slóf) op thermolaarzen een prijs verdient. Ziet er ook niet uit, maar het is wel heel functioneel en dat is ook belangrijk.
Vaak met ongekamd haar wat wel een wasbeurt kan gebruiken in een knot.