Meest waardeloze paardenproduct

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:07

Teugelsafe is echt rommel :+

Ik heb het het gekocht en geprobeerd; paard deed hoofd naar voren en? Knap zei het elastiek :')
Ja, echt hartstikke veilig :')
Dus het idee was leuk, maar in deze uitvoering waardeloos!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:08

vuurneon schreef:
Teugelsafe is echt rommel :+

Ik heb het het gekocht en geprobeerd; paard deed hoofd naar voren en? Knap zei het elastiek :')
Ja, echt hartstikke veilig :')
Dus het idee was leuk, maar in deze uitvoering waardeloos!

:')

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:12

HTM schreef:
Yvonne_Mika schreef:

Hahaha!
1. Je paard stofzuigen.. Really? :))
2. Als je besluit dat je het nuttig vindt om je paard te stofzuigen, waarom kan dat dan niet met een gewone stofzuiger? :+

Omdat dat echt niet goed is voor je stofzuiger }:0
En ik vind het wel een handig ding.
Als je een zwart paard hebt wat grijs is van het stof, en je niet kan wassen, dan is z'n ding erg handig :o

Daar heb ik een borstel van geitenhaar en een babydoekje voor :7.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:15

F_T

Re: Meest waardeloze paardenproduct

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:58

Toen er een periode vrij veel reclame was voor die "paardenstofzuigers" heb ik uit nieuwsgierigheid een keer onze gewone stofzuiger mee naar stal genomen.
Zo'n paardending kopen gaat mij mijlen te ver, maar daarbij ben ik ook idioot nieuwsgierig. :+

Dus leuk zuigmondje erop gezet, (Ow, wat klinkt dit ontzettend fout.... O:) ) en een poging gewaagd.

GEEEEN succes. Mijn uberrelaxte, op stal nergens bang voor, zo nuchter als maar kan paard stond te stuiteren alsof ik hem minstens persoonlijk kwam vermoorden op dat moment.... :D

(En je kunt naast hem op stal staan slijpen met een slijptol, de vuurton aanzetten, de gewonde bezem als borstel gebruiken etc. Scheelt hem niks.)

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:02

suuzepuus schreef:
noorhermans1 schreef:
maar de mensen die setjes onzin vinden, als jullie een nieuw dekje moeten met bijv. een paar peesjes. dan zou ik het dekje combineren met de beschermers. in dan bijv. de kleur rijbroek die je al hebt.

Maar je hebt aan 1 paar peesjes genoeg ( de meeste paarden hebben hetv soweieso niet nodig........ baasjes vinden het cool) maar aan 1 dekje heb je niet genoeg. dus; het matcht niet, of je hebt meerdere setjes.....

Of je hebt meerdere dekjes in dezelfde kleurrange. (ik heb zwarte dekjes en bruine dekjes. Zwart hoofdstel en zwart zadel, bruin zadel met zwarte singel, bruine bandages/peesbeschermers/longeerlijn). Op deze manier set ik altijd (behalve dan dat mijn rijbroek absoluut de verkeerde kleur heeft en ik meestal in mijn gewone broek rij. Die is overigens wel zwart).

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:07

Ik vind meerdere kleurtjes echt niet 'waardeloos', als jij kleren koopt koop je toch ook een geel shirt en een blauwt, een zwart paar schoenen en een wit paar?
Als je dan toch al iets tussen zadel en paard moet leggen en iets om zijn benen moet binden, kun je het net zo goed leuk laten matchen, het is niet nodig nee, maar net als onze kleren gewoon leuk, zijn kleren in verschillende kleuren nu ook waardeloos? :')

Dekjes en peeskappen zijn alsnog 'nodig'.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:09

In de meeste gevallen zijn peesjes niet nodig... En dekjes al helemaal niet :D. Maar dat is muggenziften.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:12

xSlvna schreef:
Ik vind meerdere kleurtjes echt niet 'waardeloos', als jij kleren koopt koop je toch ook een geel shirt en een blauwt, een zwart paar schoenen en een wit paar?
Als je dan toch al iets tussen zadel en paard moet leggen en iets om zijn benen moet binden, kun je het net zo goed leuk laten matchen, het is niet nodig nee, maar net als onze kleren gewoon leuk, zijn kleren in verschillende kleuren nu ook waardeloos? :')

Dekjes en peeskappen zijn alsnog 'nodig'.

Nope, zwarte broek, zwarte shirts, zwarte schoenen, zwarte jas. Matcht altijd.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:14

_San87_ schreef:
In de meeste gevallen zijn peesjes niet nodig... En dekjes al helemaal niet :D. Maar dat is muggenziften.

Nah bij mij zijn beide wél nodig, wil de pezen en mijn duur zadel niet verpesten :)

Mizora, maar komop, als je het geld hebt om alles in het zwart te kopen + alles in het bruin + alles in het groen + alles in het paars, waarom dan niet? :')
Beter dat dan geld uit geven aan een paardenstofzuiger, hoefijzers od _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:16

_San87_ schreef:

Klopt :)
Met een kunststof zadel ontkom je echter niet aan een dekje want 'zweet opnemen' kan kunststof niet :=

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:23

En de paarden die niet goed tegen zweet kunnen (toevallig in het setjes topic zitten er daar aardig wat tussen :') )
Die moeten na 2 keer gebruik van een dekje meteen in de was dan ben je verplicht meerdere dekjes te kopen en als je dan de vieze op spaart en allemaal in 1x wast bespaar je ook nog kostbaar water :D

Maar ik heb echt leuke polo's gehad waar de oksels van bleven stinken terwijl ik ze toch echt grondig had gewassen. Of die kleren waar in no time een gat in zit of verkleurd nee ik ga voor de wat duurdere betere kwaliteit en mijn paard doet daar in mee O:)

En ja de paardenstofzuiger nee niets voor mij dan koop ik liever een leuke bijpassende poetsset :D

peesjes gewoon goede kwaliteit witte of zwarte kopen en dan ander kleur dekje met oornetje dat zijn mijn setjes (oornetje is heerlijk nutteloos maar een stuk goedkoper dan een peesset of bandages)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:26

Oh, ik vind een oornetje dan weer niet nutteloos :). Mijn paard krijgt in de zomer eentje op tijdens het rijden omdat hij regelmatig vliegen op zijn oren heeft en daar gaat hij van schudden.

In de weide heeft hij een vliegenmasker. Staat hij veel rustiger door en geen last meer van geïrriteerde ogen door de vliegen :).

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:34

Ik wil niet moeilijk doen, maar de topictitel is "meest waardeloze paardenproducten", dan denk ik meer aan dingen die zo kapot zijn, niet doen waarvoor ze gemaakt zijn, totaal nutteloos zijn etc etc. Peesjes en dekjes en oornetjes horen daar naar mijns inziens niet bij. Dat jouw paard het niet nodig heeft of dat een ander persoon er 100 exemplaren van wil hebben, maakt het product niet meteen waardeloos.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:36

Een regenjas zonder capuchon (ja was een ruitermerk) :') dat was goed waardeloos!

Merlesophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:42

vuurneon schreef:
Een regenjas zonder capuchon (ja was een ruitermerk) :') dat was goed waardeloos!

gnagna en dan breekt de stortbui uit ~~}>

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:48

Merlesophie schreef:
vuurneon schreef:

gnagna en dan breekt de stortbui uit ~~}>

Dat gebeurde dus! Ik zocht mij rot naar de capuchon (dacht dat ie gewoon in de kraag zat) haha, maar die was echt niet aanwezig! :')

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:01

We have a winner
:D

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:18

Gini schreef:
Ik wil niet moeilijk doen, maar de topictitel is "meest waardeloze paardenproducten", dan denk ik meer aan dingen die zo kapot zijn, niet doen waarvoor ze gemaakt zijn, totaal nutteloos zijn etc etc. Peesjes en dekjes en oornetjes horen daar naar mijns inziens niet bij. Dat jouw paard het niet nodig heeft of dat een ander persoon er 100 exemplaren van wil hebben, maakt het product niet meteen waardeloos.

+1!!!

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:00

vuurneon schreef:

:')

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-13 21:27

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:41

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:42

Paardenstofzuiger is de uitkomst voor mijn schoonmoeder, zo heeft ze minder last van haar allergie!

MissFreubel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:16

Gypsy schreef:
Paardenstofzuiger is de uitkomst voor mijn schoonmoeder, zo heeft ze minder last van haar allergie!

Oh ik moet hier zo vreselijk om lachen, de tranen stromen over mijn wangen , sorry hoor. Ik lees t namelijk alsof je je schoonmoeder staat te stofzuigen. Ik begrijp wel wat je bedoelt maar als je het anders leest is het wel hilarisch

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 22:28

eclair98 schreef:
Je hebt nu van die borstels en andere paarden spullen met een soort van ''gel''. Zo onzinnig vind ik dat hé :+

dit: http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=h ... 3351115268

Waarom is dit waardeloos?

Een houten bank kun je ook prima op zitten... Is een zachte bank dan meteen waardeloos? :+
Een harde plasticke borstel kun je prima gebruiken... Maar een fijnere om vast te houden is dan toch niet meteen waardeloos?