Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
canela schreef:@NiF alor: ade kans dat dat paard niks is is heem groot, maar mischien is t wel een leuke. Daarvoor kun je ergens kijken eh ... als wij t niks vinden zou er zowiezo geen ruil komen
riegje schreef:Daarom zei ik ook. waarschijnlijk is het beter voor jullie om hem te verkopen.
Het valt mij alleen op dat de meeste dat hier heel makkelijk toejuichen.
En ik vind het allemaal nog al wat.
Locanda schreef:Of het samenhangt. Dus is hij zonder zadel braaf, en met zadel vervelend?
Dat is heel afwisselend, zonder zadel vraag ik maar wijnig en blijf ik voorin op de volte omdat ik toch minder stefig zit,, dan vind hij het meestal al wel best omdat hij dan apmer moe word ( ook veel meer stap dan draf en geen galop ) Met zadel kan hij braaf zijn als er wijnig van hem gevraagt word, en zn eigen route in de bak mag uistippelen, als je hem gewoon wilt laten stappen in een route die hij niet in gedachte had word die boos en wilt hij persee zn zin krijgen.. Maar in het begin toen ik er net 2 weken stond ging het nog wel heel goed ( voor het kunnen en snappen van toen ) dus gingen we langzaam opbouwen, meer figuren, hele bak rond, tempo wisselingen, galop enz. sinds dien werkt hij alleen maar tegen...