Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SienenIvo schreef:Laatst zei er een moeder bij ons dat ze nog maandverband moest gaan kopen voor hun pony..
Ik keek echt zo van huh?
Zij:Ja,volgens de eigenaar word ie bijna hengstig.
Ik:Dat kan wel,maar dan komt er geen bloed hoor..
Zij:Oeps..Wel goed dat je het zegt want ik zou nog echt naar de paardenwinkel zijn gereden en daar gaan vragen of er nog maandverband was..
clhufl schreef:Ik vroeg een keer aan een vriendin of ze in de vakantie ook weer ging schrijven. (dat deed ze namelijk bijna altijd bij die wedstrijd). Die andere vriendinnen zaten me aan te kijken en toen begonnen we dus met z'n 2en heel hard te lachen. Later nog maar uitgelegd wat dat was.
mirestaatje schreef:$ik stelde mijn familie voor aan onze mini-shet van vijf,
aw! riep mijn tante uit, wat een lief babypaardje,
nee zei mijn oom zuchtend, dit is geen babypaardje dat heet een veulentje.![]()
o, dit is een volwassen pony, zei ik. hij is pas vijf geworden.
en ze lachten, maar dan is het dus nog een kindje, zei mijn tante.![]()
ik heb ze geprobeerd uit te leggen dat hij met vijf een volwassen paard genoemd werd, ze geloofden het niet. belachelijk, dat is toch zielig, dat hij met vijf jaar moet werken, arm beestje!
toen mocht mijn neefje er even op zitten.
ik til hem op de shet, een van de braafste ponykes die ik ooit gezien heb,
hij slaat me de teugels en roept, hup paardje hup!
voor ik iets kon doen lag hij op de grond.
de pony rende naar mijn neef van 17. help hij valt aan! gilt die in paniek en sprint de wei uit.
ze wisten niet hoe snel ze weg moesten komen met zijn allen. weg bij dat "monster".![]()
tot overmaat van ramp trippelde het beestje naar mijn oom, snuffelde aan zijn been (die zwaaie met zijn armen en riep: weg beest, weg alsjeblieft!) vervolgend stond mijn draakje op zijn teen, genietend keek hij om zich heen, naar de paniek die hij zaaide.![]()
toen waren ze echt weg, de komende drie maanden heb ik ze niet gesproken
Nemurin schreef:Nee.
En het wordt al helemaal een uitdaging als je bij een men-proef zit en de oudere kerel naast je vraagt constant "Wat vind jij daar nou van?" maar die zat gewoon op zijn leraarsstoel.
Ik nog uitleggen "Ik doe op het moment zelf de cursus nog..." "Geeft niet! Wat vind je nou?"
Nemurin schreef:Tja ik mag hopen dat ik geen azijnzeiker ben eigenlijk...Heb eerlijk gezegd dat ik nog weinig menervaring had maar hij was toch benieuwd dus dan ga je opletten.