Solleke_Noah schreef:Toeval? Moest de merrie nog steeds zuur gereageerd hebben, zou je het niet onthouden hebben. Nu het zo 'mooi' uit blijkt te komen, onthou je het natuurlijk en ga je er meer betekenis aan toekennen dan het misschien heeft (dus louter toeval).
Ik zeg niet dat het zo moét gegaan zijn, maar dat lijkt me het meest waarschijnlijke. Al zou ik de eerste zijn die dolblij zou zijn als praten met dieren echt blijkt te kunnen
Nee hoor dat doe ik niet. Als er iemand sceptisch is/was ben ik het wel. We hebben ons er echt om bescheurd naderhand wat eigenlijk niet zo aardig was. Helemaal toen ze ook nog eens zei dat het wel erg "druk" was in de schuur. (overleden mensen) Ze kende overigens niemand van ons. Ze kwam langs om te praten of ze haar pony's bij mij kon stallen. Die merrie was niet te pruimen tot een maand of 2 na de geboorte en ineens na een gesprekje met haar was het over? Blijft toch vreemd. Het is iets waar ik me na al die jaren nog steeds over verbaas en geen verklaring voor kan vinden.