Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goos_Horses schreef:Aimee leuk ding!
Hier komen in principe geen veulens meer, risico is veels te hoog en je weet nooit hoe ze zich ontwikkelen/ uitgroeien.
Aimee schreef:Ramzi schreef:Ben je op borculo geweest. Ik vond het daar echt janken met de pet op!
Nee. Wel de foto's en filmpjes bekeken en vond er geen één veulen tussen zitten waarvan ik dacht dat het een echte zou zijn. Prijzen vielen me alles mee. Natuurlijk geen idee wat er werkelijk betaald is.
Ramzi schreef:Ben je op borculo geweest. Ik vond het daar echt janken met de pet op!
Ramzi schreef:Dat kun je toch zien op de uitslagen? Ik vond het veulen van hier een dorp verder op toch echt wel een gigantisch gaaf veulen ( laatste veulen van de veiling) Ging er voor mijn gevoel voor veels te weinig uit. 10 jaar geleden was dit ''de topper'' geweest.
De veulens zijn echt niet slechter, mensen geven gewoon niet meer
En ik geef ze groot gelijk! Het ging echt nergens meer over een aantal jaren geleden!
Goos_Horses schreef:Grote handelaren kopen ze ook niet meer op, althans niet meer zoals het geweest is.
Tevens kan jij niet echt oordelen over welke cathegorie ik presenteer.
amarial schreef:Hahaha ja dat zal wel Nicole!
Ben wel benieuwd waar jij ooit mee terug gaat komen hoor..
Die mensen van gister waren ook apart.. Gatver wat je soms langs kunt krijgen!
Vandaag de dame weer ff lekker longeren, is al weer een tijdje geleden.
Vrijdag weer mensen en Zaterdag of Zondag ook
Nimber schreef:Aimee, ja deels wel. Ik breng de hengsten in de zomermaanden weg naar Groningen. Super adres voor 350 per half jaar incl bekappen en ontwormen.Mooie grote weilanden groepjes van 5 a 6 paarden en alles goede omheiningen.Merries houd ik wel het hele jaar bij huis.Inkopen van aantallen goede veulens is ook een grote investering. Vandaar dat ik het meestal houd bij wat ik zelf heb gefokt of wat er zo nu en dan op mijn pad kwam.
Nu 3 2 jarige en 1 jaarling. Eigenlijk geen veulens van dit jaar dus misschien dat er nog een veulen bij komt aar dan moet een oudere weer weg.