Vind je reactie op het verhaal van de oudere man wel heel hard namelijk..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

berdien85 schreef:Doe jij ook aan wielrennen soms?
Citaat:Vind je reactie op het verhaal van de oudere man wel heel hard namelijk..
Angeliquee18 schreef:Wat een verhalen allemaal joh!
Is toch niet gezond eigenlijk?
Ik heb het een keer meegemaakt met een oud mannetje,
Was aan het wandelen, en die man was rustig aan het fietsen,
Komt er zo'n debiele groep aangeraced, en roept keihard "Aan de kant!"
Waardoor die man dus schrok, en naar links ging inplaats naar rechts,
En bam die wielrenners er op geknalt
De oude man lag met veel pijn op de grond,
En dan die kl*te wielrenners nog even zeggen dat die uit moest kijken..
Pfff vond het zo zielig voor die oude man!
2 van die wielrenners waren ook gewond,
En heb ze ook vriendelijk verteld dat ik daar heel blij mee was!!
Fiffill schreef:Angeliquee18 schreef:Wat een verhalen allemaal joh!
Is toch niet gezond eigenlijk?
Ik heb het een keer meegemaakt met een oud mannetje,
Was aan het wandelen, en die man was rustig aan het fietsen,
Komt er zo'n debiele groep aangeraced, en roept keihard "Aan de kant!"
Waardoor die man dus schrok, en naar links ging inplaats naar rechts,
En bam die wielrenners er op geknalt
De oude man lag met veel pijn op de grond,
En dan die kl*te wielrenners nog even zeggen dat die uit moest kijken..
Pfff vond het zo zielig voor die oude man!
2 van die wielrenners waren ook gewond,
En heb ze ook vriendelijk verteld dat ik daar heel blij mee was!!
Nou sorry hoor, maar iemand "vriendelijk vertellen" dat je blij bent dat ze gewond zijn, dat is normaal?
En dan ook nog als ruiter je ergeren aan wielrenners op het fietspad snap ik ook niet goed. Jij als ruiter rijdt daar eigenlijk illegaal.... Jij hoort in de berm of op de rijbaan.berdien85 schreef:@HC Nee dat is ook niet juist, dat ben ik helemaal met je eens.
Huertecilla schreef:berdien85 schreef:@HC Nee dat is ook niet juist, dat ben ik helemaal met je eens.
Feítelijke situatie: Fietser wijkt plotseling de verkeerde kant uit ná correct gewaarschuwd te zijn.
Dat is met veel van de paardervaring hier ook zo.
Rijdt een groep ruiters op het fietspad en is boos over dat ze voor gebarende en schreeuwende fietsers opzij moeten.
Of een penny die met haar pony op ATB-ers jaagt die gewoon op ´haar´ruiterpad mógen.
Mijn eigen ervaring als ruiter is dat onder alle verkeersdeelnemers veel meer vriendelijke sociale, invoelende mensen dan aso´s zitten.
Behalve onder buitenlandse ruiters. Daar ben ik heel, HEEL slecht over te spreken.
Huertecilla schreef:Angeliquee18 schreef:Juist omdat die oude meneer niks verkeerd deed, en ze hem.nog de schuld geven ook,
Pardon?
Zij riepen correct een waarschuwing.
Hij wijkt uit naar línks.
Wat mis ik?
Zit ik in een time warp in een parallel universum?
slimmerik schreef:Wat me over het algemeen opvalt hier in het topic is dat de mensen die wielrenners aso noemen zelf ook niet erg sociaal uit de hoek komen.En dan ook nog als ruiter je ergeren aan wielrenners op het fietspad snap ik ook niet goed. Jij als ruiter rijdt daar eigenlijk illegaal.... Jij hoort in de berm of op de rijbaan.
Hier zijn ook veel wielrenners, schrik er af en toe ook van maar kan me dat alleen zelf kwalijk nemen.
Verdraagzaamheid is tegenwoordig ver te zoeken.
) je hebt overal rotte appels tussen zitten. Snap best dat TS even haar frustratie kwijt wil, maar dan moet je het ook wel van de andere kant kunnen bekijken en toegeven dat je zelf ook fout zat. Communicatie is belangrijk, even laten weten aan iemand dat je paard niet helemaal onder je controle staat is niet zo lastig en kan een hoop gedoe schelen.