Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Tja.... Goed punt. Ik ben ook niet echt fan van jonge paarden en onervaren ruiters.
Dees schreef:Karaktertrekken die niet in overeenstemming zijn met Waratje zelf. Het zegt niets over Baccarat maar alleen maar iets over Baccarat-in-combinatie-met-Waratje, dus waarom zou jij daar interesse in hebben als je Waratje zelf niet persoonlijk kent?
Daar gaat het dus om.
Geen enkel verhaal over een hengst is 100% te betrekken op de hengst. Je moet ook weten WIE het heeft verteld.
Tot zover way of topic geloof ik
xalm schreef:Ik reageer ook weer eens, ben momenteel bezig met een Democraat x Metall merrie. Ze wordt maandag gekeurd dus ben zeer benieuwd!
ikke schreef:xalm schreef:Ik reageer ook weer eens, ben momenteel bezig met een Democraat x Metall merrie. Ze wordt maandag gekeurd dus ben zeer benieuwd!
Hhhmmm, ik ken een Democraat-muts, waarvan door serieuze paardenmensen werd gevraagd of de eigenaar daar vrijwillig op ging zitten![]()
Niet alleen de eigenaar zit er nog steeds vrijwillig op (is is ondertussen M2 met winst) het paard wordt succesvol ingezet bij lessen en als ik de kans krijg, kruip ik met liefde vrijwillig op dat paard.
Het sleutelwoord voor dit paard: Opvoeding!
ikke schreef:Het sleutelwoord voor dit paard: Opvoeding!
Pletje123 schreef:Geef mij maar een sensibel figuur, een die graag voor je werkt en gevoelig is. Ben niet al te groot en ik hou er niet van op kracht te rijden, dat hou ik ook niet vol trouwens. Heb een paard gehad wat zo super gevoelig was, wauw! Alleen ging die uit het niks in paniek ervan door (en viel daarbij).. dat was echt levensgevaarlijk. Dus is hij verkocht, anders was het werkelijk mijn ideale paard!
Mijn nieuwe paard wordt mijn enige paard, dus zal ik kritisch zijn.
lisch schreef:hier het zelfde pletje! Een vlug paard gevoelig maar fijn te rijden! Wil geen trapzak/roeiboot