Oh ik dacht dat het een hartje heette, maar als je zo kijkt lijkt het meer op een vlinder inderdaad.
Ik had het uitgelegd als gaatjes in de neus dus waarschijnlijk snappen ze wel wat ik bedoel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roxxiejj schreef:Ben ik niet met je eens. Denk dat je net zoveel bruine rijjasjes en spulletjes hebt. Is alleen een kwestie van goed zoeken om alle kleuren perfect op elkaar af te stemmen. Maar in principe is dat met elke kleur zo..
yvettjee schreef:Prachtige laarzen komen hier voorbij! Nu heb ik eigenlijk een vraag over het onderhouden van deze laarzen, ik heb zelf sinds kort cognac laarzen van De Niro. Je begint het zwart van het zadel aan de binnenkant inmiddels te zien, ik durf dit er niet af te poetsen maar hoe kan ik dit het beste voorkomen en mijn laarzen onderhouden? Ik zie veel over het Petrie bootcare, maar nu houd dit mijn laarzen niet bruin denk ik? Of is er ook onderhoudsspul van De Niro zelf?
Knakker schreef:mooi hoor allemaal.
Toch zou ik zelf kiezen voor een goede kwaliteit laars met niet teveel tirelantijntjes, daar heb je het langste plezier van...
hippo schreef:Jodyy93
3e set is nog niet helemaal compleet, laarzen zijn nog in de maak.
Dat gaat worden:
Jasje: