Aparte Laarzen #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 13:14

Hier een foto van dichterbij.
Afbeelding
Oh ik dacht dat het een hartje heette, maar als je zo kijkt lijkt het meer op een vlinder inderdaad.
Ik had het uitgelegd als gaatjes in de neus dus waarschijnlijk snappen ze wel wat ik bedoel.

Jodyy93

Re: Aparte Laarzen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 13:34

Jeetje, wat een gave laarzen hier zeg! het enige wat ik me afvraag is HOE komen jullie op dit idee? ik wil ook erg graag aparte laarzen maar geen idee hoe ze eruit moeten zien? dus als iemand een leuk idee'tje heeft. mijn wedstrijd outfit is gewoon zwart wit, wel wat kristalsteentjes(geen idee meer hoe je dat noemt) op mijn kraagje en evt nog een kleur elleboog vlakken, in de laars mag evt ook bruin of grijs tinten in zitten. hoop dat iemand zo creatief is! want ik ben het niet! hihi

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 13:38

@hippo het wordt ook wel hartje genoemt, heeft meerdere namen, en lijkt op beide.

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 13:57

Jodyy93, ik heb tot nu toe naar mijn jasje en tuig gekeken om daar een zoveel mogelijk passende rijlaars bij te laten maken.
Mijn eerste grijze set was zo:
Afbeelding
Ik had toen een lakneusriem met grijs onderlegd, net zoals mijn laarzen, tevens zijn de biesjes op de zakken en kraag van het jasje ook in zwart lak.
Deze set heb ik inmiddels niet meer omdat ik ben overgegaan op bruin.

2e set
Afbeelding

3e set is nog niet helemaal compleet, laarzen zijn nog in de maak.
Dat gaat worden:
Jasje:
Afbeelding
Hoofdstel bruin onderlegd:
Afbeelding
Ontwerp v/d laarzen:
Afbeelding

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:02

Leuk <3

Ik zit nog erg te twijfelen :=
Zoiezo lipica hurlingham model, maar in het zwart met grijs of in het donkerbruin? :o

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:03

Ik zou voor zwart met grijs gaan.
Daar heb je ook al meer spulletjes van zoals rijjasje.
En past bij Zorella en Mistery!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:18

Ben ik niet met je eens. Denk dat je net zoveel bruine rijjasjes en spulletjes hebt. Is alleen een kwestie van goed zoeken om alle kleuren perfect op elkaar af te stemmen. Maar in principe is dat met elke kleur zo..

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:20

Roxxiejj schreef:
Ben ik niet met je eens. Denk dat je net zoveel bruine rijjasjes en spulletjes hebt. Is alleen een kwestie van goed zoeken om alle kleuren perfect op elkaar af te stemmen. Maar in principe is dat met elke kleur zo..

Ze bedoelt denk ik dat ik al een grijs jasje heb + dekje met grijs/zilver :o

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:47

En ik denk dat grijze kleuren wel sneller wat met elkaar matchen, dan bruin. Want er zijn heel veel verschillende kleuren bruin....

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:51

Zal mijn laarsjes hier ook nog een keer posten:
Afbeelding

Afbeelding
op de foto's verschild de kleur nogal, maar ze zijn meer zoals de bovenste foto.
heb ze nu een half jaartje en gebruik ze een of twee keer in de week alleen voor wedstrijden
Laatst bijgewerkt door dominiquesr op 08-02-12 21:52, in het totaal 2 keer bewerkt

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:51

wat zijn ze mooi <3 wat voor kleur bruin heb je?

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:52

wauw <3 :~

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:54

dankjewel !
derby heeft twee kleuren bruin, de nieuw kleur bruin is tegen het zwarte aan en dit is de oudste kleur.. heb geen idee hoe de kleur precies heet haha maar zo is het mij verteld in de winkel..

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 08:54

Dit is gewoon lichtbruin. Debry hanteerd geen ingewikkelde kleurennamen. Gelukkig!

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:38

Die heb ik ook alleen dan zonder het lakneusje en de steentjes, wel met de kap in lak.

yvettjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:49

Prachtige laarzen komen hier voorbij! Nu heb ik eigenlijk een vraag over het onderhouden van deze laarzen, ik heb zelf sinds kort cognac laarzen van De Niro. Je begint het zwart van het zadel aan de binnenkant inmiddels te zien, ik durf dit er niet af te poetsen maar hoe kan ik dit het beste voorkomen en mijn laarzen onderhouden? Ik zie veel over het Petrie bootcare, maar nu houd dit mijn laarzen niet bruin denk ik? Of is er ook onderhoudsspul van De Niro zelf?

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:03

Volgens mij hebben al die deniro's daar snel last van...

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:05

mooi hoor allemaal.
Toch zou ik zelf kiezen voor een goede kwaliteit laars met niet teveel tirelantijntjes, daar heb je het langste plezier van...

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:10

Ohja, want een laars met tirelantijntjes kan niet goed zijn.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:18

yvettjee schreef:
Prachtige laarzen komen hier voorbij! Nu heb ik eigenlijk een vraag over het onderhouden van deze laarzen, ik heb zelf sinds kort cognac laarzen van De Niro. Je begint het zwart van het zadel aan de binnenkant inmiddels te zien, ik durf dit er niet af te poetsen maar hoe kan ik dit het beste voorkomen en mijn laarzen onderhouden? Ik zie veel over het Petrie bootcare, maar nu houd dit mijn laarzen niet bruin denk ik? Of is er ook onderhoudsspul van De Niro zelf?

Ik weet niet of De Niro ook onderhoudsmateriaal heeft (zou je aan de dealer kunnen vragen) maar de bootcare van Petrie vind ik echt top! Met de cleaner kan je het zwarte wel proberen te verwijderen, zal je een heel stuk lukken. Ik moet wel zeggen dat het mij nooit zo stoort als het zwart wordt, vind het zelfs wel mooi. Mijn Petries doen dat ook. Als je met je laarzen naar een goede schoenenzaak gaat, kunnen ze er vast een schoenpoets bij vinden in de juiste kleur als je ze goed op kleur wilt houden.

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:22

Knakker schreef:
mooi hoor allemaal.
Toch zou ik zelf kiezen voor een goede kwaliteit laars met niet teveel tirelantijntjes, daar heb je het langste plezier van...

Mijn laarzen van derby (zie foto) zijn van hele goede kwaliteit.. en gaan heel erg lang mee ook steentjes blijven altijd mooi zitten. het is maar net hoe je er mee omgaat en van welk merk je je laarzen koopt.. dus deze reactie vind ik eigelijk nergens op slaan.

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 08:59

De Niro heeft geen speciale spullen voor onderhoud helaas. Zelf ook naar geïnformeerd maar helaas!

Trouwens is er hier niet iemand met Petrie SUPERIOR rijlaarzen? Ben zo benieuwd hoe die er uitzien (aan een been), en dan liefst de zwarte lak. Weet iemand ook of Divoza deze laarzen zo heeft staan in de winkel anders ga ik daar wel even kijken.

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 11:47

Enige wat ik doe met mijn Lipica's is afdoen met een vochtige doek en klaar.
En 1x in de zoveel tijd gaat er een poetsdoek overheen met Belvoir Tack cleaner 1 & 2.
Ze zien er nog steeds, na een jaar intensief gebruikt te hebben, als nieuw uit.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 13:36

De Niro heeft wel speciale schoensmeer in de kleuren van hun laarzen, die heb ik toen nog speciaal bij de mijne gekocht. Wat ook echt van De Niro zelf.

DekloktiktJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 14:27

hippo schreef:
Jodyy93
3e set is nog niet helemaal compleet, laarzen zijn nog in de maak.
Dat gaat worden:
Jasje:
Afbeelding

Heb je dat H&M jasje wel eens aan gehad te paard? Want dat model is echt nog heel verschillend met een rijjasje. Hij valt namelijk een stuk korter. Daarnaast is het een heel populair jasje dus weten heel veel mensen dat het een gewone blazer is. Of je moet dat niet erg vinden? ;) Zelf zou ik het niet fijn vinden.