Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amykimmie schreef:Ja ligt me ook iets van bij naima!
DolleBokker schreef:_Summerly_ schreef:Er was er ook eentje met een meisje die op een stoeterij met Arabische volbloeden woonde en haar vader wilde haar lievelingspaard verkopen omdat hij haar niet meer drachtig kreeg. Toen kreeg zij een ongeluk en kon tijdelijk niet meer lopen, maar omdat haar ouders hadden beloofd dat die merrie (Castilja of zo heette ze) mocht blijven zolang zij verlamd was deed ze nog veel langer alsof ze niet kon lopen.
Jaaa, die ken ik ook nog wel! Volgens mij viel ze door de mand toen ze uit haar rolstoel viel ofzo, maar toen mocht die merrie toch nog blijven!
Mag ik ook van iemand het verhaal van dancer en die van lavender, of me vertellen hoe ik hieraan kan komen?
Ik ga ook nog eens op zoek bij m'n ouders ik had nog een paar mooie verhalen bewaard, ik hoop dat m'n moeder ze niet heeft weggegooid...
pony33 schreef:Hoe ging dat verhaal van Dancer ook alweer? hoor hem hier vaak voorbij komen
_Summerly_ schreef:Die laatste, heette dat paard toevallig iets van Lady Fay of zo? Haar ouders waren acrobaten geloof ik.
Naima_72 schreef:pony33 schreef:Hoe ging dat verhaal van Dancer ook alweer? hoor hem hier vaak voorbij komen
Over een meisje en haar vader is de baas van een renstal en op een dag krijgt een van hun beste merries een veulen, en dat veulen mag dat meisje dan hebben. En toen hij veulen was rende hij altijd met de wind, en toen hij ouder was en het ging waaien tijdens een race won hij altijd maar dan krijgt hij een ongeluk
eclair98 schreef:ik heb een keer een verhaal gelezen over een meisje dat een ongeluk had gehad met haar paard waardoor ze in bed moest blijven liggen (??). ze miste haar paard en een kunstenaar ging alle mooie momenten op een muur schilderen tegenover haar kamer (??).
herkent iemand dit verhaal?