Wat fijn dat andere mensen dit ook hebben!
Ik krijg ook inderdaad vaak te horen dat ik 'dan maar een verzorgpaard moet zoeken', maar verzorgen is toch anders dan er zelf een hebben. Wat jij al zegt, die beslissingen zijn daar al belangrijk in. Ik had een heel leuk bijrijdpaard (gestopt omdat ik met rijden geen klik met hem had) waar ik ook bijna alles mee mocht, maar toch moet je overleggen, kan je niet bepalen waar hij staat, hoe je traint etc. etc. Daarbij reed er nog iemand op, plus de eigenaar zelf af en toe, dus een eenduidige training wordt dan ook lastig.
Helemaal mee eens Alice13! Er zijn veel teveel mensen die er te licht over denken. Maar af en toe steekt het wel dat ik, met mijn ervaring, mijn voorbereidingen en mijn overwegingen qua geld etc. nog steeds mijn droompaard niet kan kopen, terwijl mensen die bulken van het geld 'even' een paard aanschaffen alsof het een speeltje is.. (daar ga ik weer: zelfmedelijden!! Heb tentamens, dan heb ik er altijd iets meer moeite mee
)
Ik doe het mezelf aan, haha
Wat er met het eerste paardje is gebeurd weet ik niet, maar het zal niet veel goeds zijn..
: