Naja anders scheeld het bij calevo nog 2 euro ofzo Vind het wel jammer dat ooteman geen spaar systeem heeft fozo.. Als ik me bedenk voor hoeveel ik daar wel niet gekocht heb..
shetlandfan
Geplaatst: 18-02-11 23:49
Volgens mij dit dan de nieuwe Premiere shetland collectie zijn? Herken de kleur niet als eentje van een oudere collectie.
Gevonden op site van BR tussen alle producten.
doei
Geplaatst: 19-02-11 01:24
Ik ben vandaag in Divoza geweest! De anky collectie ligt daar vers van de pers, BR, scapa (ze zei dat het zomercollectie was, navy en brown met een licht randje eromheen???)...
Misschien eens hier naar divoza binnenkort.. ze hadden vorige keer helemaal geen anky pads meer alleen de simpele kleuren zegmaar zoals bruin, wit enz.
doei
Geplaatst: 19-02-11 01:35
Oei oei bandages heb ik niet op gelet Alle nieuwe kleuren van Anky lagen op tafel Maandag moet ik weer langs Divoza, als er dan nog niemand is geweest zou ik even op bandages etc. letten.
Ja want op de foto lijkt ie gewoon knalrood, maar fuschia is roze...
MelanieB
Geplaatst: 19-02-11 14:08
Fuchsia is eigenlijks knalroze normaal gesproken, maar het lijkt hier meer rood...
De ultramarine is een slap aftreksel van de cobalt Light Khaki en Coffee zijn wel mooi maar niks wauws.
shetlandfan
Geplaatst: 19-02-11 14:27
De Anky Fuchsia komt op de foto aardig overeen met de werkelijke kleur. Heb hem pas geleden in het echt gezien bij de Divoza. Het is geen echt roze, maar ook niet rood. Roze/rood dus.
De Anky Fuchsia komt op de foto aardig overeen met de werkelijke kleur. Heb hem pas geleden in het echt gezien bij de Divoza. Het is geen echt roze, maar ook niet rood. Roze/rood dus.
Beetje zoals de kersenrode pad maar dan in het nieuwe model?
Anky heeft leuke kleurtjes. Ik ben er nog niet echt over uit wat het dit jaar bij mij gaat worden. Op agradi.nl stond ook iets geels van Scapa(dekje) 2011. Maar ik weet niet wat dit voor invloed heeft op de hele collectie.