Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:10

Ik heb het januari nummer ook binnen.

Heb een mail gestuurd via de website maar nog niks gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:13

Hier ook t januarinummer binnen.

Toch grappig he: aanmelding via de website, dan zijn ze er als de kippen bij, maar bij opzeggen komt er 0,0 reactie!

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 11:14

Ik heb nog nooit betaald maar krijg het nog wel steeds.
Vervelend zeg dat dit allemaal zo moet

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:49

YEP, Januari is hier ook binnen.

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:05

Hier ook het januari nummer binnen..
Mag ook wel want de maand is bijna voorbij!!!

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:19

en ik zit dus weer een jaar aan dat *@#!kak blad vast..
heb opgezegd.. komt ie vandeweek weer in de brievenbus :(

nozliwki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:43

Ik heb het opgezegt en krijg het ook nog steeds.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:24

Ik ben nu alvast aan het proberen op te zeggen, dan is het volgend jaar vast wel geregeld :o

yvje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:39

hallo,

Ik zat rond te googlen en kwam hier terecht, ik kreeg namelijk vandaag een brief van een incassoburo, grrr ik had niet gereageerd op brieven van publiforce, nou die heb ik nooit gehad want het ging via automatische incasso, nu ben ik ff gaan spitten op mijn rekening en nu ben ik erachter gekomen dat er 5x 19,95 is afgeschreven, nu heb ik ook nog dierjournaal en boorjournaal, maar toch 2x teveel, nou bellen gelijk nou geen gehoor, incassoburo gebeld ook geen gehoor, zeker ook van publiforce -:(- je kan beter een mail sturen wordt er gezegd bij dat incassoburo. Wat nu ik moet binnen 5 dagen betalen....
Ik heb al mailtjes naar publiforce gestuurd (waarin ik heb vermeld dat er een kopie naar radar en kassa is)en als ik niet snel een reactie krijg ook nog naar opgelicht ga. ik heb het gewone mailadres gebruikt en dat andere wat hier ergens staat in een ander bericht. Ondertussen begin ik aardig te koken :( :(

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:40

Gewoon diep ademhalen en alles links laten liggen, je hebt gedaan wat je kon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:45

Djeez wat een rotzooi daar zeg! :n

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 14:47

yvje6 schreef:
hallo,

Ik zat rond te googlen en kwam hier terecht, ik kreeg namelijk vandaag een brief van een incassoburo, grrr ik had niet gereageerd op brieven van publiforce, nou die heb ik nooit gehad want het ging via automatische incasso, nu ben ik ff gaan spitten op mijn rekening en nu ben ik erachter gekomen dat er 5x 19,95 is afgeschreven, nu heb ik ook nog dierjournaal en boorjournaal, maar toch 2x teveel, nou bellen gelijk nou geen gehoor, incassoburo gebeld ook geen gehoor, zeker ook van publiforce -:(- je kan beter een mail sturen wordt er gezegd bij dat incassoburo. Wat nu ik moet binnen 5 dagen betalen....
Ik heb al mailtjes naar publiforce gestuurd (waarin ik heb vermeld dat er een kopie naar radar en kassa is)en als ik niet snel een reactie krijg ook nog naar opgelicht ga. ik heb het gewone mailadres gebruikt en dat andere wat hier ergens staat in een ander bericht. Ondertussen begin ik aardig te koken :( :(

Het kan in ieder geval geen kwaad om even schriftelijk bezwaar te maken tegen de vordering die het incassobureau nu probeert te innen. Naar zowel publiforce en het incassobureau. Al is het alleen maar om je rechten veilig te stellen.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 15:27

En ik zou daar gelijk even een briefje achteraan doen om de onterecht geïncasseerde bedragen (2 x € 19,95) per direct terug te vorderen! Ik ben zo blij dat ik niks meer met die club te maken heb...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 15:58

Ze stonden ook op paard2010. Je kreeg een gratis nummer. Eerste jaar was dan 14.95, en daarna 19.95. Maar in het blad staat een bedrag van 23 euro nog wat. Oftewel, je betaalt dus eerst 14.95 en daarna ineens 23 euro?
Ik neem nu uiteraard geen abonnement, vond het proefnummer ook wat tegenvallen overigens.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:20

yvje6 schreef:
hallo,

kreeg precies hetzelfde..en ik tot eind 2010r betaald na een telefoontje van hun met een reclame,bij bellen absoluut geen gehoor,mijn vriend is toen bij ze langs geweest op kantoor,daar zat 1 iemand van horsimo!!

ik heb nooit meer iets gehoord en krijg de bladen nog steeds

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:26

Ik heb dus al eerder gezegd een werkend emailadres en telefoonummer van publiforce te hebben, mocht iemand er gebrek aan hebben pb me dan maar.
Ik heb het nummer gedraaid en kreeg de hoofdredacteur aan de telefoon, als hij niet verder kan helpen weet ik het ook niet.
Ik heb blijkbaar net op tijd opgezegd, geen problemen mee gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:28

Als er te veel is afgeschreven bij een automatische incasso, kun je dat in vrijwel alle gevallen gewoon via je bank laten storneren ;)

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 12:32

yvje6 schreef:
hallo,

Niet zenuwachtig worden van brieven van incassobureau.
Laat ze maar manen en manen. Gewoon niet meer op reageren. Uiteindelijk staat er dan misschien en deurwaarder aan de deur. Dan laat je hem de afschrijvingen zien en alle mailtjes en andere stappen die je hebt genomen en dan handeld de deurwaarder het verder af.
Hebben wij ook een keer met KPN gehad. Daar kon je telefonisch ook geen goed gesprek mee voeren. We moesten eerst betalen (voor een rekening die helemaal niet terecht was) en dan pas gingen ze kijken of het juist of niet juist was en zouden ze het terug storten. Ja daaagggg! Even € 1000 overmaken en dan gaan wachten wanneer je het terug krijgt. Hebben we dus ook niet gedaan en deurwaarder had daar alle begrip voor en zou het afhandelen. Nooit meer wat van gehoord!

Die 2 onterechte afschrijvingen, kun je die nog storneren? Anders heb je misschien wel een probleempje met het terugkrijgen van het geld.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 13:01

ben het niet eens met jou isabonny, waarom afwachten? Waarom niet even netjes bellen met het incassobureau en het hele verhaal uitleggen?

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 13:34

MISTRAL94 schreef:
ben het niet eens met jou isabonny, waarom afwachten? Waarom niet even netjes bellen met het incassobureau en het hele verhaal uitleggen?

Ze krijgt toch ook geen gehoor bij het incassobureau? En als ze gehoor krijgt dan raden ze haar aan om een mail te schrijven...dat schiet ook niet op dus.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 13:47

Dat schiet wel op, dan heb je alles zwart op wit staan dat je moeite doet om dit probleem op te lossen. Dan kun je op een later tijdstip ook niet het verwijt krijgen dat je het erbij hebt laten zitten. Ik vraag me namelijk af of ze die kosten die daaruit voortvloeien niet op je kunnen verhalen. Als dat wel het geval is onder het mom van dat je nalatig bent geweest dan kunnen daar nog eens vervelende situaties achter weg komen.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 14:53

Als ze met behulp van bankafschriften kan bewijzen dat ze zelfs te veel heeft betaald, dan kunnen ze je helemaal niks maken.
En dan kunnen ze al helemaal geen kosten op je verhalen.

En als zo'n deurwaarder/incassobureau je niet geloofd dat je meerdere keren hebt proberen te bellen, dan kun je ze eens laten googelen op Publiforce, dan weten die ook genoeg....als ze dat al niet weten.

Bij telefonisch contact zou ik zowieso wel de namen en tijden noteren van degene die je hebt gebeld of proberen te bellen.

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 15:56

Ik kreeg vandaag een brief van het incasso bureau.Ik heb meteen gebeld, a 90ct per min + kosten mobiel, en na 7 min was het te druk en werd de verbinding verbroken! :(
Vervolgens heb ik een mail gestuurd en wacht nu op antwoord.
Ik heb meerdere malen per mail èn telefoon geprobeert op te zeggen.Een maal werd zelfs gezegd dat het geregeld zou worden.Toen er weer een blad op de mat viel ben ik gezwicht en heb ik een aangetekende brief gestuurd...maar de bladen blijven gewoon komen!
Ik ben maar begonnen met ze retour afzender te sturen!wat een ellendige organisatie zeg!!

engel3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 16:04

ik ben ook aan het opzeggen, maar het lukt niet echt,
het is een goed idee om ze dan maar retour afzender te sturen,

karielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 16:32

Ik heb vorig jaar mei voor het eerst een blad van Horsimo ontvangen zonder dat ik mij hiervoor had aangemeld. Er zat al gelijk een betalingsherinnering bij! Ik heb geprobeerd te bellen en te mailen maar geen reactie terug. Natuurlijk niet betaald. Tot op vandaag heb ik wel de bladen ontvangen maar zonder rekening erbij dus dit heb ik zo gelaten. Gisteren heb ik een brief van een incassobureau ontvangen of ik toch nog even wil betalen. Het incassobureau is ook telefonisch niet te bereiken en op de mail die ik gisteren heb verstuurd reageren ze ook (nog) niet. Nu ben ik het toch wel flink zat en heb een adres van Publi force en Horsimo gevonden op de site van de KVK. Dit blijkt 1 adres te zijn, ook nog bij mij om de hoek in Alblasserdam (ik woon in Dordrecht) dus heb het telefoonnummer erbij gezocht om te zeggen dat ik wel eens even langs wil komen. Ik heb een dame gesproken van de ledenservice en ze zeg dat ze alles heeft stopgezet. Ook bij het incassobureau. Als ik nu nog wat van ze krijg met wat cijfers erop dan ga ik er gewoon langs!
Misschien kunnen jullie dit nummer ook proberen? Het is 078-6522700.
Succes iedereen!