BertBaley schreef:ja dus zullen ze ook veel foutjes maken!
Ja daarom
, en dan heb je besteld, blijkt het er toch weer niet te zijn.Handig
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Patty14 schreef:Wat er nu op de site staat is dat alles wat ze morgen verkopen of komt er nog meer bij? Weet iemand dat?

Chantal___ schreef:Iemand enig idee of de Cross In Burnt Orange eruit vloog vandaag trouwens?
iedereen stormde op de cross in af dus volgens mij zijn ze allemaal al uitverkocht.

lovey_ou schreef:naja des te beter voor mij
maar het is gewoon dat als jij een eurostar dekje wil hebben ofzo dan moet je gewoon echt voor aan in de rij staan. Anders krijg je hem nooit te pakken
Als je nou voor een regendeken gaat ofzo die blijven wel wat langer liggen. Weet niet hoe snel die uitverkocht zijn. En anky's blijven ook vaak wel liggen. Vorig jaar was er ook uitverkoop maar toen wist ik dat niet en toen lag er ook nog veel anky's

lovey_ou schreef:claudia ik raad je aan dan ook deze te kopen
http://www.ooteman.nl/product.asp?id=69 ... ersbeestje
daar veeg je de haren er zo mee af. Heb hem zelf ook en hij werkt goed
maar ik heb hier ook een blauw rubberen harenborsteltje liggen. Maar ik heb hier zo`n leuk dekje van HH liggen (met van dat leaderfeel?????typ ik dat goed?) en daar krijg ik de haren onmogelijk nog vanaf. Terwijl ik ze van mij BR event zo af heb

Er waren ook zoveel mensen.. 
En heb't chocochip halster meegenomen. De dekjes vielen me wel wat tegen, er waren heel veel dekjes niet..