Als je een keer serieus op je hoofd valt, heb je je lesje wel geleert, en nu kan je zeggen van nee dat is niet waar, maar zoiets vergeet je niet vlug.
Niet dat ik je dat toewens ofzo.
Al is het enkel psychologisch dat je erin gelooft dat het je bescherming biedt, dan zal je nog altijd denken bij elke val: het had erger kunnen zijn.
Geeft toch best voldoening dan dat je je cap ophad
.Ze hebben die dingen niet voor niets uitgevonden, en het is ook niet stoer om zonder cap te rijden, alles behalve. Mensen zullen enkel met je lachen dat je zo dom bent om zonder cap te rijden
. Zo'n ding went wel, ik vond het in het begin ook niet leuk om zo'n ding te dragen. Maar nadat mijn zus nogal hard gevallen is, en in het ziekenhuis lag, heb ik het wel geleert, dat ik het nooit meer zou vergeten om mijn cap op te zetten.
Ze hebben nu zoveel modellen, dat je er heus wel eentje vindt die je als gegoten zit, en het geeft je gewoon een veiliger & zekerder gevoel

) ben bewusteloos afgevoerd....... als ik mijn helm niet op had gehad dan had ik nu misschien gevoerd geweest door een hele aardige zuster.
. Me zus heeft nu een paard van 1m75, als ik ooit zonder cap zou rijden zou ik dat eerder op hem gedaan hebben dan op haar vorige van 1m43
.