Ja zekers houden we hem
, anders is het inderdaad een dure aangelegenheid als je hem alleen maar wil oplappen om hem weer weg te doen.( en dan? hoe gaat het verder met zijn blessure en ontwikkeling?)
Ik heb een speciale band met hem in die paar maanden gekregen en het is inderdaad geen teddy beertje dat je maar afdankt en weg doet als je er niks meer aan vind, als ik ergens voor kies dan ga ik er voor en zolang ik het geluk heb dat ik het kan betalen is het voor mij geen probleem maar een verrijking.
Maar helaas is het soms niet zo, en zijn er ook mensen die er niet naar om kijken en hem dumpen met een hoop ellende, anders was hij nu niet hier terecht gekomen.
Ik zou eigenlijk nooit voor een ziek/geblesseerd dier kiezen/gekozen hebben, maar hij was zo jong en ik had nog een sprankje hoop en een berg medelijden voor hem.
Je krijgt er NU ook inderdaad een hoop voor terug en ik hoop ook dat t allemaal positief verloopt.
Het is ondertussen een kostbaar paardje geworden, hij wordt heel knap en ik hoop ook dan zijn beentje verder goed ontwikkeld want dat is belangrijker dan een knap koppie uiteindelijk.........de tijd zal het leren.
Meer als ons best kunnen we niet doen en dat geld voor iedere dierenliefhebber!!
groetjes sazz
Laatst bijgewerkt door sazz op 30-03-09 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt