welkoop heeft ze niet alleen de hele kleine borstels. zijn echt hele hele zachte borstels. zachter dan de standaard zachte borstels. weet ook zo niet hoe ze heten
Vind de Welkoop niet bepaald goedkoop (soms, met aanbiedingen), bij ons in de buurt kopen ze ook bij Divoza in. En wb Ooteman: het is ook UITverkoop he
Wat een leuk topic! Ik haalde bij de Hema wel eens van die schrobborstels, ideaal als harde borstel of als voetenborstel, en voor nog geen euro! Ook haarnetjes haalde ik daar, en haarborstels voor manen en staart. Ideaal. En als hoestdrankje gebruik ik Dennenknoppenhoningsiroop van het Kruidvat, ook niet duur en werkt heel goed!
Die ladenkastjes staan niet in de folder he? Of kijk ik er overheen?
BabbieB
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-09 23:08
Nope. Bij de Blokker om te hoek staan ze zelfs voor 10 euro aangeprijst, maar eenmaal bij de kassa bleek dat er nog 50% extra korting vanaf ging vanwege de opruiming.
Oh, die site ga ik eens bekijken als ik tijd heb, dat klinkt goed
nina88
Geplaatst: 25-01-09 11:56
google eens op nika paardendekens. Ik heb daar een 400 grams waterdichte winterdeken gekocht voor 40 euro. Mijn sloper heeft 'm nu na een maand of 3/4 nog steeds niet kapot en dat mag in de krant.
Ik heb heel veel merk kleding koopjes, nu 3 halen 2 betalen omdat het in de weg ligt Vanaf 2,50 per merk stuk!! Voor de links zie mijn onderschrift (Zitten ook nieuwe nike hardloop schoenen bij en ski kleding/spul