Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Earth schreef:Ja ik zou het ook niet vertrouwen. Vind de prijs ook te hoog voor een onbeleerde zonder papieren. Die willen alleen maar de kas spekken met zo'n kek kleurtje.
Maar voor dat geld vind je er ook wel een op een iets betrouwbaarder adres.
Anita158 schreef:Ga vanaf nu serieus op zoek. Ben afgelopen tijd bij pensionstallen wezen kijken en sta op wat wachtlijsten. Er zijn mogelijkheden waar direct plek is. Dat is een fijn idee, mocht ik iets geschikts tegenkomen. Mocht iemand iets weten hoor ik het graag!
Ik zoek een braaf/ nuchter paard maar wat wel voorwaarts is en graag wil werken. Ik ben niet bang aangelegd maar veel gekkigheid hoeft van mij niet. Ben opzoek naar een allrounder, hoeft geen bewegingstopper te zijn. Liefst al uitgebracht op wedstrijd wil geen groen paard. Mogelijkheid tot alleen en in de groep op buitenrit.
- Ruin of merrie
- Tussen de 5-14
- Geen koudbloed, pre, schimmel
- Tussen de 150-175
- Mogelijkheid om te laten keuren/ koopovereenkomst
- Liefst binnen 1 uur rijden afstand vanaf Den-Bosch tenzij ik heel enthousiast ben
- Richtprijs 8.000-12.000
Ik heb verder de tijd. Zoek echt een maatje.
dus 2 keer een bruine ruin en 2 keer een vos merrie.
Phonix schreef:Leuk ding Oji! Wat zijn de plannen?
Maar goed, dat is nog de ver van mijn bed show, een goede basis en spelenderwijs vertrouwen met elkaar opbouwen is eerst aan de orde. Geen haast, ik heb alle tijd.
! Veel geluk ermee !
heel veel geluk met hem!