Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anca schreef:DuoPenotti schreef:Ik heb de mediazichtbaarheid uit staan.
Klik alleen een foto aan als ik dat wil.
Komt het niet direct in beeld.
Van mij mogen die foto's elke dag weer paginagroot op de frontpagina in de dagbladen.
Misschien dat er dan ooit iets doordringt van de ernst
Oakland1990 schreef:Hier is het in de meldingsapp bijna akelig stil. Alsof ze uit het grensgebied verdwenen zijn. Ik zie ook niks meer op Facebook passeren uit die regio.
mysa schreef:Hoeft niet hoor. Hier zijn twee jaar geleden twee grote aanvallen binnen een week geweest. Dat was in september. Tot vorige week is er in mijn directe omgeving niets meer gebeurd.
10km verderop nog wel 1 of 2 keer, geloof ik.
Saul schreef:Oakland1990 schreef:Hier is het in de meldingsapp bijna akelig stil. Alsof ze uit het grensgebied verdwenen zijn. Ik zie ook niks meer op Facebook passeren uit die regio.
Doel je op het grens gebied België Nederland?
Daar is het iig (ook) erg stil.
Zou bijna de paarden weer buiten laten snachts. Maar durf toch echt nog niet.
Josien_ schreef:Ik vind het inderdaad ook weer erg stil..
De sfeer in dit topic vind ik een stuk prettiger dan op Facebook trouwens.
Daar kan men echt overal alleen reageren met hup afschieten die handel.
En hoewel ik ook voor regulatie etc. ben, vind ik ook dat we verder moeten kijken dan alleen afschieten en opstallen.
Een goed hekwerk kan helpen, maar ook de artikelen van gedragsdeskundigen over het aanleren of afleren van bepaald gedrag van de wolf vind ik wel interessant.
In het artikel werden zaken als gif in een kadaver spuiten of stroombanden genoemd. Natuurlijk denk ik niet dat dit altijd 100% werkt, maar inmiddels denk ik dat geen enkele maatregel 100% werkt.
Dus ik denk dat we beter met zijn allen naar een combinatie van maatregelen kunnen kijken om de aanvallen te verminderen, want helemaal stoppen lijkt mij steeds meer een illusie.