Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyceLa schreef:Mijn blonde vriendje is er eindelijk! Hier een foto van de aankomst. Hij is zo gaaf en lief!
Nu zag ik ergens een link voorbij komen van een topic met nieuwe aanwinsten. Zou iemand die link nog een keer willen delen? Ik kan hem niet meer terug vinden.. Ook met de zoekfunctie niet..
Iedereen nog veel succes en plezier met de zoektocht! [ [url=m/xwSVEy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lavitabella schreef:Ik kan me nu ook echt officieel melden.. Merk nu al dat het een speld in een flinke hooiberg gaat worden. Komt ook door mijn budget
Hier even wat ik zoek:
- Tussen de 3 ( goed zadelmak ) en 8 jaar.
- Vanaf 1.64
- Geen spooky paarden of gemeen dus een fijn karakter.
- Geen gebreken
- Liefste PRE / Andalusier. Hoeft dus geen vol papier te hebben.
- Ruin ( voorkeur ) of merrie
- Rond de 6500 euro
Nu op 2 paarden gereageerd. De eerste was binnen 1 dag verkocht en bij de andere krijg ik helaas op geen enkele manier contact met de eigenaar
Mocht iemand wat weten
ittakesmore schreef:Lavitabella schreef:Ik kan me nu ook echt officieel melden.. Merk nu al dat het een speld in een flinke hooiberg gaat worden. Komt ook door mijn budget
Hier even wat ik zoek:
- Tussen de 3 ( goed zadelmak ) en 8 jaar.
- Vanaf 1.64
- Geen spooky paarden of gemeen dus een fijn karakter.
- Geen gebreken
- Liefste PRE / Andalusier. Hoeft dus geen vol papier te hebben.
- Ruin ( voorkeur ) of merrie
- Rond de 6500 euro
Nu op 2 paarden gereageerd. De eerste was binnen 1 dag verkocht en bij de andere krijg ik helaas op geen enkele manier contact met de eigenaar
Mocht iemand wat weten
Ik begon mijn zoektocht met dit budget, maar ik heb nu een budget van 11000 pas wat kunnen vinden. Hou er aub rekening mee dat er weinig paarden te koop zijn van die stokmaat + leeftijd in dit ras. Hou er aub ook rekening mee dat zonder Carta je niet de officieële eigenaar bent. Dus zonder papier kan betekenen dat er officieel wel een paspoort of carta bijhoort en het paard dus nooit op je naam gezet kan worden. Ook kan een vervangend paspoort niet aangevraagd worden mocht deze er wel bij zitten. Ik begon namelijk ook aan de zoektocht zonder papier, maar het brengt wel veel onzekerheid met zich mee waardoor ik besloten heb door te sparen.
Maar in deze categorie zou ik dus sowieso alles maximaal rond om laten keuren. Er komt heel import binnen wat eigenlijk de afdankertjes zijn.. Maar wellicht kan je je speld wel gewoon vinden! Zal je via DM nog doorverwijzen aan iemand die er 2 heeft staan. Maar volgens mij nog niet eerder RX gekeurd.
JoyceLa schreef:Mijn blonde vriendje is er eindelijk! Hier een foto van de aankomst. Hij is zo gaaf en lief!
Nu zag ik ergens een link voorbij komen van een topic met nieuwe aanwinsten. Zou iemand die link nog een keer willen delen? Ik kan hem niet meer terug vinden.. Ook met de zoekfunctie niet..
Iedereen nog veel succes en plezier met de zoektocht! [ [url=m/xwSVEy.jpg]Afbeelding[/url] ]
N0a schreef:Ik ben vandaag voor de 2e keer bij een super leuke merrie wezen kijken. Mijn gevoel zegt doen. Ze is super braaf, maar zit wel uitdaging in rij technisch. Ga er nog even een nacht over slapen. Maar voelt toch wel heel goed, overal de kriebels.
boemel schreef:N0a schreef:Ik ben vandaag voor de 2e keer bij een super leuke merrie wezen kijken. Mijn gevoel zegt doen. Ze is super braaf, maar zit wel uitdaging in rij technisch. Ga er nog even een nacht over slapen. Maar voelt toch wel heel goed, overal de kriebels.
Ik vind dat super braaf toch wel heel belangrijk hoor. Dat rijtechnische vind ik bijzaak.
Mijn pas gekochte merrie was de laatste 4 jaar niet meer dressuurmatig gereden.
Liep af en toe voor de koets, werd af en toe een buitenrit meegereden en er reden vrij jonge kinderen op.
Daarvoor had ze M dressuur gelopen.
En daar was tijdens het proefrijden niks meer van te merken. Ze kende amper nog normale hulpen, ging plat door de bocht en liep gewoon een beetje hoe het haar uitkwam.
Gekocht op karakter. Ik heb haar nu 2.5 maand. Wat een heerlijk dier! Alleen te laden op de trailer, super braaf in het bos en op de weg.
Een 8 jarige stuurt haar leuk rond, maar ikzelf heb er een heel ijverig dressuurpaard aan en wil haar ook gaan starten in het L1 of L2.
Ik zou er dus mooi voor gaan
N0a schreef:boemel schreef:Ik vind dat super braaf toch wel heel belangrijk hoor. Dat rijtechnische vind ik bijzaak.
Mijn pas gekochte merrie was de laatste 4 jaar niet meer dressuurmatig gereden.
Liep af en toe voor de koets, werd af en toe een buitenrit meegereden en er reden vrij jonge kinderen op.
Daarvoor had ze M dressuur gelopen.
En daar was tijdens het proefrijden niks meer van te merken. Ze kende amper nog normale hulpen, ging plat door de bocht en liep gewoon een beetje hoe het haar uitkwam.
Gekocht op karakter. Ik heb haar nu 2.5 maand. Wat een heerlijk dier! Alleen te laden op de trailer, super braaf in het bos en op de weg.
Een 8 jarige stuurt haar leuk rond, maar ikzelf heb er een heel ijverig dressuurpaard aan en wil haar ook gaan starten in het L1 of L2.
Ik zou er dus mooi voor gaan
Leuk om te lezen! Ze heeft inderdaad veel gezien en gedaan. Is nu 10, dus mooie leeftijd. Loopt M dressuur is alleen zo scheef haha. Dus daar gaat nog wel werk in zitten. Maar de stukken dat ze op 2 teugels loopt, loopt ze ook echt mega fijn.
LDRD schreef:Ik ga het topic verlaten. Ik heb vanmorgen namelijk een tweede ponyveulen gekocht in Duitsland.
Zeer happy met beide veulens die ik gekocht heb. Het was de lange rit naar Duitsland zeker waard.
Alle zoekers veel succes met zoeken van jullie droompaarden!