Klinkt wel heel grappig dat je Marie in de hoek hebt gezet omdat ze stout was.

Mijn andere jongeman..
Hij vindt beleren één grote grap..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
In het begin ging het goed maar toen ik richting zijn hoofd kwam vond hij het ineens heel spannend. Ik heb hem even gerust gesteld en verteld dat hij er echt niet bang van hoeft te zijn en ben vervolgens voorzichtig verder gegaan.

jammer dat we geen foto van zn neus hadden gemaakt daarna!
En ook nog een mini slidingstop haha. Hoe maak je daar in godsnaam een begin aan haha, ik kan me dat niet voorstellen als western nitwit.

Dat kan verklaren waarom hij in de winter in valt.
sinds kort staan ze wel voor het eerst samen in de wei dit vinden hun helemaal geweldig!
weer een grappige foto van MirandaMalik!

Noisy schreef:Anouk_H,
Als die ander er wel rond en gezond bij staat dan zou ik bijna denken dat die alles van Mac erbij op eet. Ik heb er ook zo één. Als ze de kans krijgt eet ze ook snel het eten van haar weidemaatje op.
Ze krijgt een schepje Pavo Vital, verder alleen maar hooi. En er zit spier en vet genoeg op. En genoeg energie in
Sterker nog, ik vind haar voor een driejarige juist heel goed ontwikkeld en knap in haar lijf zitten. En middels de Vitalbix krijgen ze voldoende binnen, dat is juist een vitamine- en mineralenbrok zonder alle andere toevoegingen.

Maar ik was alleen, wil haar liever scheren als er iemand bij is om te helpen want ze vind alles nog heel eng. Marie loopt ook echt enorm te zweten iedere keer.
Dat vermageren herken ik, Marie vermagerde vlak voor ze weer in de groei schoot. Staat nu ook weer iets scherper. Ik voeder mijn ruin in de winter 1-2x per week 2 scheppen slobber bij, verdikken ze ook goed van en zit veel ijzer in. Voor de rest aanvullen met hooi. Ontwormen doen we hier om de 3 maanden. Ik wissel ook regelmatig eens af van merk van ontworming.
Wat jammer van het heftig verschieten, maar dat moet je er een beetje bij nemen vrees ik. Ze zijn nog jong, en het blijven uiteraard paarden
Gelukkig heb je min of meer geen last van je schouder of zo en dan eens geklooi na. Ik rij niet zo veel en als ik rij hooguit 40min waarvan de helft grotendeels stap is. De jonkies en vooral laatbloeiers hebben toch wel ook verwerkingstijd nodig in hun hoofd.

Ik ben zelf ook scoliose patiënt sinds m'n 11 jaar. Moet ook veel buikspier en rugspier oefeningen doen om te kunnen blijven rijden (al doe ik ze heus niet genoeg), maar wil en zal me absoluut nooit laten opereren. Lees er meer negatieve dingen over dan positief, en heb er ook niet genoeg last van zegmaar. Gelukkig loop je nu terug goed! En dat kan zeker hoor. Ik vind mijn zadel vaak te los liggen (maar het past wel) en dat geeft mij ook minder steun. Anouk_H schreef:Hoe het met de eiwitten zit durf ik niet te zeggen. Luzerne was hoog in eiwit gehalte dacht ik toch? Tenminste ik heb toen voeradvies aangevraagd en toen kreeg ik de tips om dit te gaan voeren. Op dit moment word hij dus niet getraind dus het is niet dat daar op dit moment te veel energie heen gaat.