. Wees welkom natuurlijk! Ik ben benieuwd naar foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wees welkom natuurlijk! Ik ben benieuwd naar foto's

Fijn dat hij nou ook wat nageeflijkheid begint aan te bieden! Rissa heeft echt een hele fijne uitstraling 
. Het regende echt de hele tijd. In de trailer gauw kleren uit en er lag zo een hele plas
.
1e proef 187 punten en 6e en 2e proef 193 punten en 4e.
.
.
Ik gebriik trouwens nog geen hoofdstel, maar een monty roberts halster. Daar wil ik hem eigenlijk mee in gaan rijden. Het is bekend dat veel Apaches een erg smal snoetje hebben, vind nog geen bit wat echt goed past. En volgens mij moet het zo ook kunnen…
) . Inmiddels vier kinderen, dus gen zin meer in ongelukken. Maar toch is dit wel echt een once in a lifetime paard. Heb nu eerst maar voor gekozen hem verder te desensibiliseren (ten opzichte van een jaar geleden is het al een compleet ander paard), en nog even langer vanaf de grond te werken. Had jij (of jouw instructeur) al geoefend met de trailer? En waarom wil ze niet, is er iets voorgevallen? Oh, zie inmiddels dat ze een rondje gedaan heeft, top! Overwinning!
)…

Volgende zondag nog eens en dan blijf ik zitten

fijn dat het goed gaat!
.
pasjes buiten YAAAAY, super gaaf! goed voor je vertrouwen 

een wandeling buiten van een uurtje (samen met stalgenootje en haar shet), allemaal er naast gelopen, en de laatste 50 meter ben ik opgestapt

195,5 was prijs geweest, dus dan beter een hele punt erbij haha

Wandelen langs de weg. Leerzaam.