Een vies hok

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gipsyboy schreef:haha grappig joh,
kom op zeg wat zou je zelf liever willen??!!!!!!
ach het is maar een paard, en als je er nog geld voor kan krijgen waarom niet?
triest
gipsyboy schreef:IKbenEllen schreef:Slachten doen ze toch in een vies hok?![]()
haha grappig joh,
triest
maikeltje schreef:Ja, dat bedoel ik dus.![]()
Daarom moet je het per paard bekijken.
Kedevr schreef:Nee 'ikbenEllen' een natuurlijke dood heb je idd niet voor het kiesen moet je wat beter lezen...
Kedevr schreef:Nee 'ikbenEllen' een natuurlijke dood heb je idd niet voor het kiesen moet je wat beter lezen...
stephanie09 schreef:42 jaar. Mooie leeftijd en een mooi leven achter de rug zo te horen. Ik kies voor de natuurlijke dood of voor een spuitje, maar dat heb ik al eerder gezegd.
IKbenEllen schreef:Een natuurlijke dood kies je niet
maikeltje schreef:Kedevr schreef:Nee 'ikbenEllen' een natuurlijke dood heb je idd niet voor het kiesen moet je wat beter lezen...
![]()
Over goed lezen gesproken.......stephanie09 schreef:42 jaar. Mooie leeftijd en een mooi leven achter de rug zo te horen. Ik kies voor de natuurlijke dood of voor een spuitje, maar dat heb ik al eerder gezegd.IKbenEllen schreef:Een natuurlijke dood kies je niet
Meer zeg ik er niet over
maikeltje schreef:Stephanie, het ging me ook niet zozeer over jouw post, maar over de reactie van Kedevr op EllenDat ze zei dat Ellen beter moest lezen.
Natuurlijk weet ik wat jij bedoelt, dat willen we toch het liefst allemaal?
gipsyboy schreef:IKbenEllen schreef:Slachten doen ze toch in een vies hok?![]()
haha grappig joh,
triest
stephanie09 schreef:maikeltje schreef:Stephanie, het ging me ook niet zozeer over jouw post, maar over de reactie van Kedevr op EllenDat ze zei dat Ellen beter moest lezen.
Natuurlijk weet ik wat jij bedoelt, dat willen we toch het liefst allemaal?
oh oke hahahaslim ben ik
_Tamara schreef:Ik zou mijn paard juist niet in de stal willen vinden.. Misschien had hij wel een benauwde dood gehad, en je schrikt je ook rot denk ik