Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ineke2 schreef:400 euro voor een klinische keuring is heel duur. Een endoscopie zit niet standaard bij een klinische keuring. Is het de veearts van de verkoper of heb je deze zelf uitgezocht?
SamanthaSato schreef:Hoi allemaal!
Ik kom me ook maar eens melden hier Ik ga woensdag kijken bij Meerveld horses. Ik ga inprincipe voor een onbeleerde heen maar je weet maar nooit Heeft er iemand toevallig ervaring met deze stal die recent zijn? De meeste dingen die ik lees zijn al van even geleden!
Dus gewoon op je onderbuikgevoel afgaan en als je het niet vertrouwd, niet doen. Hoe oud is de onbeleerde? Want als die bijv al 5 is zou ik ook al achterdochtig worden bij zo'n stal, dat ze hem niet zadelmak krijgen ofzo. Earth schreef:SamanthaSato schreef:Hoi allemaal!
Ik kom me ook maar eens melden hier Ik ga woensdag kijken bij Meerveld horses. Ik ga inprincipe voor een onbeleerde heen maar je weet maar nooit Heeft er iemand toevallig ervaring met deze stal die recent zijn? De meeste dingen die ik lees zijn al van even geleden!
Ik zou gewoon denken dat zij niet zo snel zijn veranderdDus gewoon op je onderbuikgevoel afgaan en als je het niet vertrouwd, niet doen. Hoe oud is de onbeleerde? Want als die bijv al 5 is zou ik ook al achterdochtig worden bij zo'n stal, dat ze hem niet zadelmak krijgen ofzo.
SamanthaSato schreef:Earth schreef:
Ik zou gewoon denken dat zij niet zo snel zijn veranderdDus gewoon op je onderbuikgevoel afgaan en als je het niet vertrouwd, niet doen. Hoe oud is de onbeleerde? Want als die bijv al 5 is zou ik ook al achterdochtig worden bij zo'n stal, dat ze hem niet zadelmak krijgen ofzo.
Ze is 4 jaar! Ze hebben alleen nog maar gehangen... De reden is geen ruiters genoeg? Maar de ruiter die kan hangen kan er ook wel op zitten lijkt mij? *Mijn denkwijze dan haha*
SamanthaSato schreef:Lukasje schreef:Mmm Meerveld horses … En dan een 4jarige waar wel opgehangen is maar te weinig ruiters om zadelmak te maken? Weinig geloofwaardig voor dat soort stal.
Ze zeggen we hebben nog maar 2x gehangen ik denk dat ik het laat gaan..
. Mocht het diertje ergens spanning opbouwen, dan is uitbesteden waar het proces met rust en vertrouwen wordt uitgevoerd heel geen gek idee. Ik heb er vroeger zat zadelmak gemaakt, maar met 40+ en het feit dat ik er geen 10 per seizoen zadelmak maak, gaf mij reden om onze 3 jarige ook weg te brengen en geen dag spijt van gehad.