Ayasha schreef:Ben je klaar?
Ben je klaar Varekaj? Want ik ben wel klaar met al die verhalen eerlijk gezegd. Gelukkig nog nooit zo iets naars meegemaakt met de paarden.
Fijn dat het droog is. Ik ben zeer brnieuwd hoe het gaat vanmiddag Kath.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Ayasha schreef:Ben je klaar?
Ben je klaar Varekaj? Want ik ben wel klaar met al die verhalen eerlijk gezegd. Gelukkig nog nooit zo iets naars meegemaakt met de paarden.
pien_2010 schreef:Ayasha schreef:Ben je klaar?
Ayasha schreef:Wat Kim al weet maar jullie nog niet is dat onze chaos koningin een tweede prijs mee naar huis genomen heeft.
Ik doe straks het hele verhaal ook over de discussie. Maar ze is ook even de ring weer uit gegaan. Er was nog niet gebeld dus heb haar gewoon weer binnen gereden.jury had wel de slappe lach dus we konden niet meteen beginnen.
Muga schreef:Ahhh gossie, arme merrie. Zo dapper maar zoveel stress. Dikke knuffel voor haar!
Sintara schreef:Aaawhh maar alsnog deed ze dat best netjes. Ik werd alleen wat nerveus van de man die er zonder kijken achterlangs loopt
pien_2010 schreef:Zo licht als een veertje en dan rêve zo kunnen rijden onder die omstandigheden ...ik vind het super knap Kath....en wat is Rêve mooi als ze zo heet is...Echt wel heel veel paard, dat dan weer wel...