Dreamboy schreef:Maar zonder dollen. Er zijn al schapen doodgebeten in Weiteveen en in Nieuw-Schoonebeek een paard ernstig gewond. Echt niet leuk meer.
Nee, ik voel echt met jullie mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esperanza schreef:Dreamboy schreef:Maar zonder dollen. Er zijn al schapen doodgebeten in Weiteveen en in Nieuw-Schoonebeek een paard ernstig gewond. Echt niet leuk meer.
Nee, ik voel echt met jullie meeIn onze regio zitten ze niet, maar als het zover zou komen lig ik gewapend op stal kan ik je vertellen.
Tinka schreef:Dreamboy schreef:Bankpas oid naast leggen ter vergelijk. Die van een wolf zouden ong even groot of groter zijn.
Groter dan een bankpas zijn ze zeker. Ik schat formaat Duitse herder
Eilinora schreef:Dat verhaal van de schapen bij de schaapskooi en het paard is nog twijfelachtig of het waar is.
De schaapskooi geeft aan dat er niks dood is.
En niemand weet van wie het paard met bijtwonden is.
Dus nog even afwachten of het geen vals nieuws is.
Weiteveen is maar 5 minuten van ons weg.
Mijn schoonvader ligt daar begraven
Eilinora schreef:Nouja het is in schoonebeek waar ik woon en in nieuw schoonebeek vooral ook ons kent ons en iedereen dus als niemand al weet van wie het paard is dan weet je ook niet of het waar is.
tine10 schreef:Zeer tegen mijn wil en gevoel in, vandaag al mijn dieren voor de nacht binnen gehaald. Vreselijk. Heb er jaren aan gewerkt om hun plekje zo goed mogelijk te maken. En dan staan ze gewoon weer op stal. En dan ook nog met ramen en deur dicht. Hoe ongezond wil je het hebben? Maar het alternatief .......
Zal ik ze ooit weer lekker 24/7 buiten kunnen hebben? Ik word er echt beroerd van als ik er over nadenk.
senna21 schreef:https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/150294 ... vinciehuis
De geit van deze familie werd 15 meter van het huis gepakt, overdag.
Ik snap wel dat de wanhoop en angst groot is.
"Ik durf 's avonds geen hout meer achter uit de schuur vandaan te halen. Mijn kinderen mogen niet meer alleen spelen achter het huis, in onze achtertuin".
welmoed__ schreef:Ik merk dat ik angstiger word om met de hond naar het bos te gaan. Ik loop graag bij Amen en Grolloo en daar loopt ook wat rond..
Ik ben vooral erg bang dat er wat gebeurt met mijn hond.