Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
balance schreef:Monique, hou van jezelf. Je hebt al zo vaak bewezen hoe ver je bereid bent om te gaan voor Callas. Wanneer is het genoeg? Je lijf wordt er niet beter op en bijna onvermijdelijk zal de dag komen dat je nèt niet vlug genoeg kunt reageren. Of misschien je vriend niet, die gewoon net dat beetje inzicht in paardengedrag mist en niet altijd even vlug kan anticiperen.
O wat vind ik dit vervelend om te schrijven want ik vind dat iedereen mag en kan beslissen welk pad gevolgd gaat worden.
Ik heb gezien dat dat bij jou ook vaak goed gaat maar niet permanent.
Nog steeds denk ik dat het bij Callas iets te doen heeft met haar cyclus trouwens. Maar ja, dan zou je jouw schrijfsels eens moeten nalopen om te kijken wanneer die heftige reacties er zijn geweest.
insinueer is een naar woord want doet denken aan opzet.Citaat:Waarom insinueer je dat ik zeg dat het ongeval in huis iets daarmee heeft te maken?
pien_2010 schreef:insinueer is een naar woord want doet denken aan opzet.Citaat:Waarom insinueer je dat ik zeg dat het ongeval in huis iets daarmee heeft te maken?
Mijn 1ste reactie was ook "mo is in de douche gevallen ", en 2de reactie was "Callas gedrag nu is echt niet ok". Of anders gezegd ik had even dezelfde verwarring als Anjali, alleen kreeg ikzelf vrij snel de feiten op een rijtje in mijn hoofd.
Dus ik lees die opmerking anders als jij en zie het als een vergissing.