Goedzo Art je komt voor jezelf op

Je hebt voor een duidelijk plan en wat er na de uitkomst van de kliniek gaat gebeuren dat komt daarna wel.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Leo schreef:Echt een top motiverende opmerking zo.Daar wordt iemand echt beter van, ga zo door!
finnens schreef:Leo schreef:Echt een top motiverende opmerking zo.Daar wordt iemand echt beter van, ga zo door!
Als je het tegen mij heb, ik bedoelde het niet vervelend. Sorry als het zo over kwam.
Ik snap juist heel goed dat ts limo houdt en onderzoekt. Ook vanwege de grote kans dat hij in de handel terecht zou kunnen komen. Mijn opmerking was vanwege dat mensen zeggen waarom verkoop je hem niet gewoon.
Vleddertje1 schreef:Dit lijkt me eerder lintworm zo op eerste zicht...
Ineke2 schreef:Leo schreef:Toch even advies vragen bij de DA.Aarsmaden worden namelijk niet door elk wormmiddel aangepakt.
Nee maar wel door panacur dus dat klopt wel.
Maar ik zou inderdaad ( telefonisch ) advies vragen en eventueel de foto laten zien.
Art_Ificious schreef:Vleddertje1 schreef:
Lintwormen bestaan uit segmenten die op rijst lijken. Dat is dit helemaal niet. Heb het ook ooit gezien bij een paard die had zulke rijstachtige segmenten in de mest.
Google gaf me beter beeld en lijkt het dichtst bij aarsmaden te komen. Ook Ivm de witte troep rond de anus. (de eitjes van de aarsmaden worden rond de anus gelegd)