Anonymous: ik ga geen jonge paarden competities rijden, geen ervaring mee en met een holsteiner kan je in Nederland ook nergens terecht. Als ze volgend jaar de eventing nou heel goed doet, dan overweeg ik wel om haar bij het kwpn te laten opnemen zodat ik het kampioenschap voor jonge eventingpaarden rijden kan.
Iwanluver: Wat balen zeg
. hopelijk kan je terecht bij een zadelmaker.
Manubres: Wat fijn dat ze bij jou zo goed liep bitloos,als het goed voelt gewoon doen
.
Gister met Nasi haar cross debuut gereden. Toen ze van de wagen kwam was ze erg van slag van al de mensen, paarden en entourage. Gelukkig trok dat snel weg. Heb fijn dressuur kunnen rijden, met echt fijne vloeiende overgangen. Werd beloond met 199 punten (B proef).
Springen had ze twee weken niet gedaan, dus ze was weer erg voorzichtig, maar wel foutloos.
Cross vond ze in het begin reuze spannend, maar met genoeg aanmoediging deed ze alles. Na de eerste 5 hindernissen kreeg ze meer flow. Zelfs de waterbak liep ze zo in een keer in,daar was ik echt blij mee
. twee hindernissen voor de finish moesten we schuin een stijle heuvel op naar een hindernis. Ze kwam niet lekker uit en in de afzet ging er iets fout..toen lag ik er ineens naast.helaas pindakaas. Heel jammer, maar ben echt tevreden hoe ze de rest van de dag heeft aangepakt. De val was gewoon domme pech en nog een gebrek aan ervaring.